7.05.2014

Pożegnanie

Witajcie. Już na innych blogach to pisałam, więc pewnie wiecie o co chodzi. Odchodzę z bloga i stopniowo ze stardoll (po dokończeniu paru spraw i konkursów wtapowych). Dzieje się tak dlatego, że straciłam smykałkę do tworzenia stylizacji. Dodatkowo za dużo czasu spędzam w internecie, postanowiłam bardziej zajmować się nauką oraz nie zaniedbywać przyjaciół. Nie widzę sensu dodawania artykułów raz na jakiś czas, a do tego nieregularnie. Dominiko, dziękuję za szansę pisania na SWW :))

Trzymajcie się, doda000

10 komentarzy:

  1. Szkoda, bardzo podobały mi się Twoje stylizacje ;c Straciłaś smykałkę? Kryzysy twórcze każdy ma.
    Ale rozumiem Cię, "czego Jaś się nie nauczy....". Po tylu latach nauki mogę powiedzieć śmiało, że trzeba się uczyć w miarę na bieżąco, bo niestety na świecie jest wielu głupich ludzi, przez których inteligentny niestety jest zmuszony uczyć się na pamięć jakiś pierdół.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam na 2 blogach że odchodzisz... Ale cóż, każdy kiedyś to zrobi poza tym fajnie że nie odchodzisz tak od razu ;) Pozdrawiam, życzę powodzenia w dalszym życiu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrozumiała decyzja. Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie mi brakowało Twoich postów, ale szanuję Twoją decyzję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozumiem twoja decyzje. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim razie sukcesów w realnym życiu, do zobaczenia c;

    OdpowiedzUsuń