3.05.2014

My unique style - Dżins

Cześć. Na wstępie chcę się Wam przedstawić. Na Stardoll nazywam się Maura3611 i będę prowadziła na tym blogu dział z artykułami, które nazwałam "My unique style" ("Mój niepowtarzalny styl"). Mam nadzieję, że moje posty i artykuły zachęcą większość czytelników tego wspaniałego bloga do tworzenia cudownych stylizacji.
--------------------------------------------------------------------------------------------


Dzisiaj skupimy się w na dżinsowych ciuchach, których jest sporo na Stardoll.
W realnym świecie na co dzień spotykamy się z dżinsowymi rzeczami - od spodni zaczynając a na oryginalnych naszywkach kończąc. Spodnie, spódnice, kamizelki a nawet buty w różnorodnej kolorystyce dżinsu podbiły serca nastolatek jak i dorosłych kobiet.

Jedną z najlepszych możliwości wykorzystania tego materiału są buty. Wykorzystując motyw dżinsu
na swoich produktach właściciele firm takich jak Vans i Converse podbili serca młodzieży.



Nawet wielcy projektanci jak min. Dolce & Gabbana mają swoje dżinsowe trendy w prostych, klasycznych szpilkach. Dodatkowo zostały zaopatrzone o fragment strzępiącego się dżinsu dzięki czemu nie stały się nudne.

But dnia: szpilki Dolce & Gabbana

Cena tych szpilek wynosi 350 euro, czyli około 1360 zł.

Na sam koniec przejdźmy do moich dżinsowych Must Have na Stardoll. Dzięki tym rzeczom prawie każda moja stylizacja staje się dopełniona. Niektóre ciuchy są dostępne w Starplazie nawet za starmonety i mimo swojego wykonania w większości stylizacji wyglądają obłędnie.


1. Howdy Jeans (Callie's Picks) - 172 sm - Kiedy tylko je zobaczyłam uznałam, że muszę je mieć. Po pierwsze za banalną cenę, po drugie za górny krój. Ich szerokie nogawki trochę odstraszają ale spodnie nadają się do eleganckich stylizacji.
2. New Yorker Blazer Denim (Strike A Porse) - 55 sd -  Te spodnie zostały wyprzedane jako pierwsze z całego sklepu i nie ma się co dziwić - ich ułożenie wyprostowanych nóg zostało bardzo ładnie wykonane. Dodatkowo cieniowanie przy kieszeniach zostało wykonane bardzo realistycznie. Osobiście bardzo lubię te spodnie i często ich używam.
3. Wild Candy Denim (Wild Candy) - 138 sm - Spodnie te nie zostały wspaniale wykonane zapewne dlatego, że trafiły do kiczowatego sklepu. Jednak kupiłam je ze względu na walutę. Zawsze mogą się przydać.
4. Lois Jacket (Diesel) - 15 sd - Bardzo ładnie wykonana marynarka w eleganckim stylu. Trudno zestawić z nią jakieś odpowiednie ciuchy a cena odrobinę odstrasza. Jednak kupiłam ją ze względu na ładne wykonanie i metkę.
5. Ankle Tied Patch Jeans (Pretty n'Love) - 81 sm - Urzekł mnie ich fason. Jest bardzo ciekawy a spodnie pasują do wszystkiego.
6. HotHotBuys Lance Denim - 18 sd - Są bardzo ciekawe pod względem kolorystycznym oraz fasonowym. Duże dziury dodają im uroku. Nadają się do streetowych stylizacji.
7. Denim Exposed Shoulder Top (Callie's Picks) - 13 sd - Bluzka, której cena była kiedyś wielką sumą. Trudno z nią stworzyć jakąkolwiek stylizację, ale oczarowała mnie swoim fasonem.



Jak Wam się podoba artykuł?
Co chcecie abym przedstawiła w kolejnym?

22 komentarze:

  1. Artykuł średni, ale ładnie napisany. Stylizacja mi się nie podoba, może w następnym artykule transparentność?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dużo dżinsowych rzeczy na stardollu.
    W realu mam dżinsowe conversy i spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubie jeans, mam pełno takich rzeczy w real, na sd rownież. artykuł jest ok, szkoda tylko ze jest jedna stylizacja (do tego średnia)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie rozumiem sensu dodawania spodni ze Strike A Pose do Must Have - mamy zsinieć z zazdrości?
    Stylizacja mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardziej nie rozumiem dodawania ich do artykułu, gdzie mają być "unique" stylizacje, bo w gruncie rzeczy one zajmują tak z połowę dollki i użycie ich jest nieco pójściem na łatwiznę. Fakt, są świetne, boskie iwgl., ale nie powinny się tu znaleźć, również dlatego, że nie każdy doświadczy ich cudności (wszak były limitowane).

      Usuń
  5. Artykuł średni a stylizacja naprawdę średnio-średnia. Za dużo dżinsu na raz. ;) Szkoda, że tylko tak krótko nam się przedstawiłaś. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Post jest bardzo fajny, ale wybór ubrań i stylizacji to błąd. Na stardoll na pewno masz masę świetnych ubrań z jeansu, a pokazałaś może 3 rzeczy, które są warte uwagi. Stylizacja mi się nie podoba, ale z czasem się wyrobisz. Nie zniechęcaj się, czekam na kolejny artykuł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :)
      Dokładnie kochana, nie zniechęcaj się! Wszyscy rozumiemy to, że jesteś tu nowa i jeszcze nie pokazałaś nam wszystkiego, co potrafisz, poprzez ten jeden artykuł. Moim zdaniem nie jest najgorzej, widać Twoje starania. Liczę na Ciebie, zapoznaj się z tymi komentarzami i udoskonalaj na ich podstawie dalsze posty, powodzenia :)

      Usuń
    2. Dokładnie :)
      Konstruktywna krytyka jest dla Ciebie, abyś mogła się doskonalić i zapoznać z gustami odbiorców, natomiast niekonstruktywnej, bez jakiegokolwiek uzasadnienia po prostu nie przyjmuj do siebie.

      Usuń
  7. Artykuł może być, tylko stylizacja mnie jakoś nie przekonuje ;c Poza tym jest tylko jedna, a artykuł miał chyba pokazać dżinsową różnorodność? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O własnie! Zapomniałam o tym napisać u siebie w komentarzu. Zjechałam na samym początku specjalnie na sam dół, żeby zobaczyć stylizacje, a tu takie rozczarowanie - tylko jedna :c

      Usuń
  8. Mnie w tekście rażą powtórzenia, ale artykuł nie jest zły

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeans lubię, jest bardzo praktyczny i w dobrze przemyślanych stylizacjach wygląda niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię jeans, zarówno w realu jak i na stardoll.

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdecznie Cię witam, życzę Ci jak najlepszego czasu na tym blogu :)
    Mimo że to twój pierwszy post, ti i tak wyrażę swoje zdanie- pomysł na artykuł ciekawy. Wykonanie też niczego sobie, jedyne co aż mnie raziło w oczy to co chwilę słowo DŻINS i różne formy tego wyrazu. Wolałabym to słowo w oryginalnej, niespolszczonej wersji. Co do stylizacji- szkoda, że jest tylko jedna. Niestety, nie przypadła mi do gustu, mam nadzieję, że kolejne będą lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy artykuł, może w następnym pastelowe kolory lub coś w tym stylu? Stylizacja nie przypadła mi do gustu, czegoś mi w niej brakuje. Zachęcam Cię do dalszego pisania takich artykułów, z czasem nabierzesz wprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Osobiście bardzo lubię jeans, ostatnio spodobał mi się na koszulach. Dałabym do artykułu więcej rzeczy z życia realnego, ale to już zależy od ciebie c: Powodzenia w pisaniu dalszych postów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam dużo rzeczy jeansowych. Post całkiem fajny, stylizacja jak na pierwszy raz też nie najgorsza :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Artykuł jest niezły ,ale stylizacja jest srednia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacja jest za prosta, liczę na coś lepszego w następnym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny artykuł, uwilelbiam dżins.

    OdpowiedzUsuń
  18. Artykuł średni. Według mnie za mało tekstu. Do tego znajdzie w tam kilka powtórzeń, brak przecinków itd. Do tego stylizacja nie jest zbyt dobra. Z tego co wiem, to jeżeli łączymy jeans z jeansem to góra powinna być jaśniejsza od dołu, a według mnie jest na odwrót. Chyba, że to mój komputer. Ten podpis na dole także niepotrzebny.

    Jednak tak już ktoś wcześniej napisał, nie poddawaj się. Widać, że masz potencjał, w końcu się rozkręcisz :) W następnym może dres, styl sportowy? :)

    OdpowiedzUsuń