15.05.2014

Wybór dnia

Dzisiejszym wyborem dnia została kokarda  z kwiatowym wzorem z nowej dostawy Riviera.
Kokarda to stanik od bikini, który jest bardzo ładny i kosztuje 13 sd. Chociaż wolałabym aby
była ona na głowę, na doll nie jest już tak ładna.
Podoba wam się? Kupicie ją?

__________________________________________________________
PS. Przeszłam okres próbny i zostaję z wami! Na razie jako redaktorka dzienna, ale może Dominika skombinuje
mi jakąś posadę w innym dziale. Możecie pisać swoje pomysły na działy, może jakiś spodoba się Emo-niuni-.

8 komentarzy:

  1. Góra od kostiumu bardzo mi sie podoba. Drobne kwiaty na kremowym tle wyglądają pięknie. Poza tym można ja wykorzystać jako kokardę w eleganckiej stylizacji. Jednak cena jest bardzo zawyżona i z tego powodu ubranie raczej nie trafi do mojej szafy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie można go użyć jako kokardy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się jako kokarda do włosów, ale jako stanik już mniej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako ozdoba bardziej mi pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ledwo przypomina kostium, bardziej kokardę. Nie chcę jednak wydawać 13 sd na taką ozdóbkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny, ale na doll wygląda gorzej. Chyba nie kupie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jako ozdoba bardziej by się przydała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jako ozdoba sprawdzi się świetnie!

    OdpowiedzUsuń