1.05.2014

Komentator Tygodnia (wyniki) + informacje

                         1. Wyniki Komentatora Tygodnia.

Poniższy zestaw otrzymuje...


zuzi1506!

Gratuluję, po nagrodę zgłoś się do mnie (Emo-niunia-).

Nie poddawajcie się, może zdobędziecie ten tytuł za tydzień!
Na pewno docenię wszystkich tych, którzy na niego zasługują :)
____________________________________________________________

                         2. Kolejne wyjaśnienia z mojej strony.

Znowu musiałam zniknąć na blisko tydzień, jednak nie zależało to ode mnie. Przepraszam za wszystkie opóźnienia (m.in. w Komentatorze czy Gladiatorkach). Nie proszę Was nawet o zrozumienie, bo robiłam to już wiele razy. Ostatnimi czasy po prostu nie daję rady pogodzenia wszystkiego tak, aby pozytywne skutki widniały po obu stronach - w internecie i rzeczywistości. Równocześnie baaardzo dziękuję Patrycji (-Sweet-girl-22) za opiekę nad blogiem oraz naszym redaktorkom tematycznym za bycie na bieżąco z nowościami :)

17 komentarzy: