10.05.2014

Poradnik Makijażowy: Smoky Eyes

Moją nieobecność postaram się wynagrodzić dłuższym artykułem-poradnikiem, zapraszam!


1. Czym właściwie jest "Smoky Eyes"?
Pierwszy człon nazwy pochodzi od angielskiego słowa "smokey", czyli "przydymiony". Ten typ
 makijażu polega głównie na umiejętnym cieniowaniu oka i jak najmniej widocznych przejściach
 między warstwami kolorystycznymi. Jest prosty, uniwersalny i nigdy nie wychodzi z mody.

2. Czego potrzebujemy do jego wykonania?


- czarny cień /kredka,
- brązowy cień /kredka,
- szary cień /kredka,
- pomadka (kolor wedle uznania),
- puder (kolor wedle uznania).

3. Od czego zacząć?
a) oczy: zmyj poprzedni makijaż, nałóż dwie warstwy czarnego cienia na górną powiekę (uwaga: nie wyjeżdżaj za daleko, postaraj się malować jak najbliżej linii wodnej), jedną warstwą czarnego cienia lekko podkreśl dolną część oka, następnie, wychodząc poza granicę czarnego cienia, nałóż na oko dwie warstwy brązowego (drugą maluj od strony zewnętrznej, pozostawiając wewnętrzną niepomalowaną), wewnętrzne kąciki podkreśl lekko szarym cieniem.


b) reszta: muśnij usta wybraną przez siebie pomadką, podkreśl policzki pudrem i zmień fryzurę na taką, aby pasowała kolorystycznie do makijażu. Oto mój efekt końcowy, proszę, wybaczcie drobne niedociągnięcia :)


4. Jest ktoś chętny do wykonania podobnego makijażu?
Może macie jakieś własne spostrzeżenia dotyczące Smoky Eyes? Zachęcam wszystkich do prezentowania prac swojego autorstwa poprzez umieszczanie linków z makijażami w 
komentarzach - zamieszczę je w tym poście :)

 
kinkietkinkiet, Lawliet.

 
Szu_szu, olcia12328


Anika6

16 komentarzy:

  1. Ładny, delikatny, na pewno skorzystam z poradnika :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przyjemny poradnik, chociaż na mój gust oczy trochę za słabo pomalowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawaj swoją propozycję, czekam! :>

      Usuń
    2. http://pl.tinypic.com/r/aucao0/8 :D

      Usuń
  3. Podoba mi się. Nie jest agresywny i to mnie w nim ujęło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. To nie do końca to, ale efekt podobny. ;3
      http://oi58.tinypic.com/29y055c.jpg

      Usuń
  5. Moja propozycja :D

    http://bankfotek.pl/view/1723059

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba makijaże które obecnie tu są (Uli i Twój) bardzo mi się podobają :) Bardziej chyba jednak Uli, ale odrobinę.

    Btw. czemu tak rzadko są makijaże i moda, skoro są dwie redaktorki? Lubię te artykuły, a są bardzo rzadko :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co z tym? :P
      http://stardoll-wg-was.blogspot.com/2014/03/zapowiedz.html

      Usuń
    2. @nivea11

      Właśnie nie wiem, postaram się z nimi skontaktować. Ale to jakoś po niedzieli, bo wtedy mam bierzmowanie. Dlatego nie było mnie tak długo.

      Usuń
  7. Całkiem fajny c:

    Może być?
    http://i61.tinypic.com/eapesi.png
    olcia12328

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię smoky, zarówno na Stardoll, jak i w rzeczywistości ;)
    Oto moja praca:
    http://i58.tinypic.com/e6ucl1.jpg
    Anika6

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama często używam takich odcieni, jak nie chce mi się malować :D
    Świetne wszystkie makijaże! c:

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy makijaż rzeczywiście mógłby być mocniejszy, ale poza tym jest ładny, tak jak i pozostałe :)

    OdpowiedzUsuń