24.05.2014

Konkurs Etapowy - Gladiatorki Stylu: zadanie


Ponownie podzieliłyśmy całą grupę uczestników na pary, poniżej znajdziecie 
informacje dotyczące kolejnego etapu. Temat przewodni zadania to...

"Najmodniejsze ulice świata"

1. yukimi vs. doda000
Nowy Jork



2. -sweet-girl-22 vs. landyglamour11
Londyn



3. missyesebell vs. .kof
Paryż



4. Magdusia500 vs. MeLolitka
Mediolan



5. -carolla- vs. ManiakPupili
Szanghaj



Każdy z Was otrzymał miasto, które musi odwzorować w swojej stylizacji. W celach inspiracyjnych
 polecam witryny typu lookbook.nu, grafkę Google czy autorskie blogi dziewczyn z danego obszaru.
Liczymy na kreatywność uczestników i oczywiście jak najlepsze zgranie z zadaniem :)

UWAGA: Prosimy, aby uczestnicy piątego etapu dodali swoje zgłoszenia do następnego
pod TYM POSTEM. Macie czas do 25.05godz. 23:59. Prace muszą być podpisane i
zalinkowane, jedyna dozwolona obróbka to "proste nogi". Życzymy powodzenia!

25 komentarzy:

  1. Pff, szkoda, że nie ma Warszawy ;<

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnia grupa chyba ma najtrudniejszy temat. Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeej, uwielbiam streetowe stylizacje, już się nie mogę doczekać prac! no i nie jestem pewna czy wybranie miasta jako temat to był dobry pomysł, bo wszędzie znajdzie się np. elegancko ubrane osoby, więc właściwie uczestnicy mają wolną rękę :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie umiem się doczekać prac!

    OdpowiedzUsuń
  5. teraz będę buszować po lookbooku jeszcze więcej niż zazwyczaj XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia pozostałym, a ja się zgłaszam :)
    http://imgur.com/6xKeIX6
    -
    ManiakPupili

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zanim zgłoszę pracę mam pytania techniczne: Kiedy zostanie opublikowana ankieta, później - kiedy jej wyniki, ile będzie jeszcze etapów oraz na kiedy planowane jest zakończenie konkursu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ankietę opublikuję wtedy, gdy wszystkie prace uczestników z tego etapu dotrą. Wyniki pojawią się jakoś ok. 3 czy 4 dni po jej dodaniu (w zależności od liczby głosów). Nie jestem pewna co do liczby etapów i daty zakończenia konkursu, bo czekam już straaasznie długo na odpowiedź współorganizatorki i póki co robię wszystko sama - nie chcę jeszcze bardziej wszystkiego przedłużać, takie opóźnienia nie mają już sensu. Ciekawi mnie jedynie reakcja emipauli...

      Usuń
    2. Etap jest do końca dnia dzisiejszego, czyli ankiety możemy spodziewać się jutro, pojutrze czy za tydzień? :)

      Usuń
    3. Dzięki za informacje!

      Niestety, z przykrością mówię, że jeśli organizacja konkursu w najbliższym czasie nie ulegnie poprawie będzie to moje ostatnie zgłoszenie do tego konkursu. Nie jest to przytyk do którejkolwiek z Was i proszę nie mieć mi tego za złe. Uważam, że konkurs sam w sobie jest fajny, a zadania ciekawe, ale Gladiatorki trwają już od trzech miesięcy i zdaje się nie są nawet w połowie. Obawiam się, że nie mam wystarczających pokładów cierpliwości do tak bardzo rozciągniętego w czasie konkursu.

      Moja praca inspirowana wspaniałym tyglem kulturowym - Nowym Jorkiem:
      http://bankfotek.pl/image/1731410.jpeg

      Usuń
  8. Ja osobiście odczytałem street style Mediolanu jako elegancję, która zostaje przełamana ciekawymi printami i niebanalnymi krojami, a także odważnymi kolorami. Jest to elegancja z pewną dozą szaleństwa. U mnie ciuszkiem, który "dozuje" to szaleństwo są spodnie inspirowane domem mody Givenchy.

    http://i.imgur.com/4bXfthT.png

    MeLolitka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie ta stylizacja jest najlepsza ze wszystkich! :D

      Usuń
  9. Street style Mediolanu cechuje przede wszystkich elegancja, ale to można powiedzieć o każdej stolicy mody. Niemniej jednak poszperałam trochę i znalazłam coś, co te miasto wyróżnia, a przynajmniej tak mi się wydaje. Otóż total look - nie tylko kolory, ale też wzory. Przy takim szaleństwie Włoszki stawiają na klasyczne dodatki.
    Osobiście postawiłam na spódnicę w panterkę o dość ciekawym kroju. Do tego koszula, której wzór przypomina ten na spódnicy. Kultowa chanelka, bez której nie wyobrażam sobie 'tradycyjnej' Włoszki i sandałki to zgrany duet. W moim mniemaniu stylizacja odzwierciedla temperament Włoszek i Mediolanu. Spełnia wymogi dotyczące elegancji i nie jest nudno, dzięki wzorom. Ależ się rozpisałam, ale czasem potrzebna jest interpretacja by ktoś odpowiednio to odebrał :)
    http://i57.tinypic.com/hvo1og.png

    OdpowiedzUsuń
  10. http://bankfotek.pl/view/1731458
    doda000

    OdpowiedzUsuń
  11. dowiedzieć się o konkursie 30 minut przed jego zakończeniem.
    tyle wygrać.
    http://pl.tinypic.com/view.php?pic=f1e35z&s=8#.U4JjVaK5O_J
    mi się Londyn zawsze z elegancją kojarzył.
    Taką, elegancką elegancją of kors.
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  12. http://bankfotek.pl/image/1731525

    -carolla-

    OdpowiedzUsuń