10.05.2014

Stradoll na Youtube

Gdy wejdziemy na stardoll pojawi nam się okno odnośnie filmików stardoll na youtube. Gdy klikniemy "idź tam" pojawi nam się strona na stardoll "video". Można na niej zobaczyć min. filmik który pokazuje pracę nad białą sukienką Young Hollywood. Wszystkie klipy które możemy zobaczyć są podzielone na kategorie:

Kreacje Stardoll = min. jak zostały stworzone ubrania etc.
Stardoll Tygodnia = admini pokazują apartamenty "utalentowanych" użytkowników czyli "lalki tygodnia"
"Tutoriale jak zrobić włosy w stardesign" = po prostu poradniki stardesign
"Stardoll Poradniki" = wszelkiej maści inne poradniki
"Starmovies" = starmovie zwycięzców konkursu na nie a także inne prace

Według mnie jest to dość fajna sprawa, zwłaszcza poradniki.
A wy co o tym sądzicie? Podoba wam się ten pomysł?


11 komentarzy:

  1. Może się skuszę i przejrzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna reklama ;) Pomysł może być ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowość jest mi obojętna.

    OdpowiedzUsuń
  4. o, zobaczę, o co w tym chodzi ;o wcześniej to zignorowałam.
    ayienn

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie oglądałam, może kiedy indziej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko dla pieniędzy i większego rozgłosu :( A to "this could be you" tylko irytuje, bo nigdy nie możemy tak wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niby tak, ale za to Ci "weekly players" mają mocno średnie te konta, lalki wyglądają zwyczajnie, a pokoje są urządzone kiczowato.

      Usuń
  7. A ja myślałam że to tylko puste nawoływanie do równie pustej subskrypcji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, muszę obejrzeć. Może być ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie interesuje mnie to zbytnio :)

    OdpowiedzUsuń