28.05.2014

Nowy wygląd dla superstar

Gdy zalogujemy się na stardoll zobaczymy kolejny wielki baner informujący o nowych częściach twarzy dla superstar. W momencie gdy weszły na stardoll nowe obiekty stare, które były tylko dla posiadaczy superstar 
stały się darmowe. Jak dla mnie części twarzy (tutaj mam na myśli w szczególności usta) są trochę za duże mimo iż są bardzo ładne. Oczy są świetne ale nosy już nie.
Jednak według mnie pomijając to że wszystko jest ładne uważam że to kolejne "zachęcanie" nas do zakupu superstar.

A wy co myślicie? Podobają wam się nowe części twarzy?








12 komentarzy:

  1. na pierwszy rzut oka są świetne, ale na mojej doll wyglądają sztucznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Baaardzo sztuczne. Landryny z pewnością na to polecą. Mnie osobiście nowe elementy nie przekonały i zostaję przy starych :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczy są świetne, jedne sobie "założyłam", usta strasznie kiczowate a nosy mają dziwne cieniowanie. Całość widać że dobrze dopracowana i estetyczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Oczy są genialne, ale jak się pomniejszy doll, wówczas dziwnie wyglądają. Ale bardzo propsuję mechanizm rysowania kresek eye-linerem na tych nowych oczach ♥

      Usuń
  4. Już widzę te podjarane solary.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedynie oczy mi sie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się jakoś przyzwyczaić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Usta są straszne w większości, takie napompowane D:
    Nosy troszkę świńskie ;p
    Oczy za to bardzo ładne, ciekawe kreski na nich się robi i cienie mają jakby lepsze...kolory? Makijaż jakoś ładniej wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko starannie, realistycznie wykonane, ale nieproporcjonalne do reszty ciała mojej lalki. Usta za duże, oczy za małe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba najciekawiej wyglądają oczy. Usta rzeczywiście są trochę wyzywające.

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chęcią wykorzystam oczy, bo są świetne!

    OdpowiedzUsuń