26.12.2013

Tworzymy plan blogowy!

Widzę, że brak grafika/rozkładu/planu (czy jak go tam zwiecie) okazał się średnim pomysłem. Oczywiście 
nie planuję wyznaczania terminów postów redaktorom, ale... potrzebujemy czegoś, co by nas lekko ogarnęło. Postanowiłam wypisać w tym poście wszystkie "atrakcje", które będą ukazywały się na blogu. Zapraszam serdecznie do dodawania swoich propozycji w komentarzach :)

- Konkursy:
a) komentator tygodnia, b) mini konkursy, c) kto pierwszy, ten lepszy, d) sobotnie wyzwanie.

- Loterie:
a) mini loterie, b) większe loterie, c) pieniężne, d) "ubraniowe".

- Dni: 
a) atrakcji, b) tematyczne, c) akcje prezentowe.

- Artykuły: 
a) okolicznościowe, b) modowe, c) "Wasze inspiracje", d) stylizacje za starmonety.

- Must Have, Poradniki makijażowe, Dyskusje, Historie sklepów.
____________________
Jest ktoś chętny do współpracy w dziale Hot or Not + metamorfoza? Pamiętam, 
że kiedyś chcieliście coś w tym stylu na blogu. Chętnych zapraszam na GG: 44116013.

44 komentarze:

  1. Przydałby się konkurs na coś innego niż stylizacje np. projekt, makijaż :)
    Uważam, ze to dobry pomysł, no czasami na blogu nic się nie dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciała bym aby na blogu pojawiały się jakieś poradniki związane z makijażem, bo ze stylizacjami jest dużo postów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są, jedna z redaktorek dodaje je regularnie, natomiast druga musiała "zrobić sobie przerwę" z powodu awarii komputera. W najbliższym czasie wszystko powinno wrócić do normy :)
      +pisałaś coś do mnie na GG? bo mówiłaś, że tak, ale ja niczego nie widzę
      może zły numer? napisałabyś jeszcze raz?

      Usuń
    2. Moje gg to 48999773
      Naposze jeszcze raz

      Usuń
  3. Nie powiem, lubię jak jest załóżmy jeden redaktor, który dodaje co chce i kiedy chce (w sensie stylizacji itp.), bo to miła niespodzianka. Jest baardzo dużo atrakcji, w tym artykułów, a czasem jak wchodzi się na bloga to są pustki... Dziwi mnie to. :o
    Plan świetnie się przedstawia, może zacznę brać czynny udział w komentowaniu. xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie. Przeważnie w weekend każdy ma dużo czasu i tak jakoś wychodzi. Postaram się temu zaradzić, sama zacznę pisać regularnie, hah :D A bierz, bierz, czynny udział popłaca, jutro podam wyniki komentatora :3

      Usuń
  4. Jestem chętna do współpracy w Hot or Not lub metamorfozy. Z GG nie korzystam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kontaktuj się na Stardoll, wyślij zaproszenie do znajomych, jeżeli jeszcze tego nie zrobiłaś :D

      Usuń
    2. Chwila, w najbliższym czasie przyjmę :)

      Usuń
  5. Proponowałabym konkursy etapowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... myślałam nad tym już dużo wcześniej, ale:
      1). Musimy zgromadzić "trochę" stardollarów, teraz nie jest to zbytnio możliwe,
      2). Nie wiem ilu będzie chętnych --> drugi semestr, wyjazdy,
      3). Trzeba trochę pokombinować nad etapami,
      4). Chyba jest jeszcze za mało czytelników na taki ogromny konkurs (nie żeby coś, wiem, że jesteście aktywni, ale wolałabym poczekać :3).

      Usuń
  6. Ja bym się mogła pobawić w robienie metamorfoz, jeśli jesteś zainteresowana mną to gg 42699342

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest jeden cały dział "Hot or Not + metamorfoza" (ewentualna metamorfoza) :)

      Usuń
    2. Można by pomyśleć, chętnie się przyłączę.

      Usuń
    3. + napisałam na GG i na Stardoll, jestem zainteresowana współpracą ;-)

      Usuń
  7. ja tam zawsze staram się coś wstawić gdy jest większa kolekcja i myślę, że tak jest najlepiej niż np. zwlekać z postem do soboty, bo taki rozkład :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i prawidłowo wywiązujesz się ze swoich obowiązków :D

      Usuń
  8. Razem z Patrycją deklarujemy dodawanie MH w jeden dzień, na razie jest to poniedziałek, ale jeżeli to nie pasuje, to dostosujemy się, mam nadzieję. Obecnie Pati ma zepsuty komputer, ale myślę, że jej również pasują inne dni w miarę.

    Fajnie by było, gdyby każdego dnia była jedna, max. 2 atrakcje, artykuły, bo wszystko jest wciśnięte w weekend :/ Wiem oczywiście, że nie każdy ma czas w tygodniu, no ale...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Mam nadzieję, że redaktorki od artykułów będą o tym pamiętać :)

      Usuń
    2. Nie piszę tu, ale pozwolę sobie się wypowiedzieć. Piszę artykuły na SiM'ie, to zależy od tygodnia i od ilości pracy w nim, ale z własnego doświadczenia wiem, że napisanie artykułu w tygodniu stanowi mały problem :-) Jak mówię, zależy ile kto ma roboty, ale wszystkie to znamy-szkoła, lekcje, zajęcia dodatkowe...

      Usuń
    3. Inne dni też są ok, w końcu i tak postami zajmuje sie w weekend. Tak jak mówiła Anka, czasem w jeden dzień pojawia sie za duzo postów, z tego co wiem to ktoś sobie zarządził, ze makijaże tez bedą w poniedziałki, wydaje mi sie, ze byłby zbyt duży przepych. :))
      Komputer jutro idzie do naprawy, ja korzystam teraz z telefonu, czasem wchodzę na kompa siostry, ale to góra 15 minut, wiec z góry przepraszam za brak postów z kalendarzem.
      Postaram sie w ten weekend załatwić innego laptopa, moze tata sie zgodzi na pozyczenie mi swojego, wiec Must Have RACZEJ sie w poniedziałek pojawi. :D

      Usuń
    4. Tak, pisanie artykułu w weekend i publikowanie w tygodniu...bijcie brawo mojemu mózgowi -.-

      Usuń
  9. Mi poradniki pasują tylko w poniedziałki. Czemu? Wiadomo, piszę posty zazwyczaj w weekendy i biorę je, żeby publikowały się na poniedziałek. Ale zawsze wolę napisać je ten dzień wcześniej, żeby w razie czego szybko coś jeszcze zmienić. W sumie to mogłabym je też planować na dalsze dni, ale to raczej nie miałoby sensu ponieważ -
    We wtorki, środy, czwartki i piątki jestem tak mega zajętym człowiekiem, że nie dałabym rady tego przeczytać, przeczytać komentarze, zobaczyć czy wszystko się zgadza.
    Tak to wracam ze szkoły w poniedziałek - post już jest (około 12 były publikowane z tego co pamiętam) i mogę go spokojnie przejrzeć z tej "innej" strony :)
    LandyGlamour11
    + Widzimy się w poniedziałek :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli wolisz pisać w ten sposób to może redaktorki od Must Have zmienią terminy postów.
      Wyżej zauważyłam, że raczej nie miałyby nic przeciwko :)

      Usuń
    2. jeśli już tak bardzo chciałyby poniedziałek, to mogę wziąć wtorek.
      Wtedy mam troszkę mniej tego czasu, ale w domu jestem akurat od 19, więc raczej bym się wyrobiła :)

      Usuń
  10. Hmm... Dobry pomysł żeby to wszystko jakoś ustabilizować. Mam jedno pytanie dot. Komentatora Tygodnia: czy ten konkurs nadal funkcjonuje czy coś przeoczyłam?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, ale niestety: albo zapominam o wynikach, albo nie mam czasu na ich dodanie, albo (tak jest akurat teraz) chciałabym, jednak jestem na telefonie. Spokojnie jutro na 100% dodam zaległe wyniki :)

      Usuń
  11. Ja posty dodaję w czwartki, kończę wtedy najwcześniej lekcje (13:30) więc ten dzień odpowiada mi najbardziej. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, bardzo dobry termin, wtedy mało dzieje się na blogu :D

      Usuń
  12. Ile rozmaitości, aż za dużo, nie przemęczajcie się! C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaależ skąd! Robimy to wszystko dla Was :3
      499 obserwatorów ♥♥♥ :D

      Usuń
    2. Jeszcze tylko jeden obserwator :))

      Usuń
  13. Ehh, u mnie tez awaria laptopa, gniazdko od ladowarki sie zepsulo a bateria padla. Na kompa mojegp brata wchodze 2 razy w tyg. na najwazniejsze sprawy. Jak tylko sie wszystko "ustabilizuje" to pomoge w prowadzeniu bloga. Powoli szykuje rzeczy na loterie noworoczna (jezeli mi Dominiko pozwolisz). Ej jest ktos kto by sie zajal stylizacjami za starmonety? Tak pieknie sie zapowiadalo :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że pozwolę :)
      Tak, mam już jedną chętną redaktorkę, zobaczymy co z tego wyniknie.

      Usuń
  14. Moje dyskusje mogą się pojawiać, kiedy będzie mało się działo. Nie wiem tylko, jak Sara, z którą piszę na zmianę. Tak co 2-3 nasze "osobne" artykuły możemy dodawać debaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak w ogóle to w sumie jednak dobrze, że będzie grafik, bo też zauważyłam pustki niekiedy.

      Usuń
    2. Okej, to również dobre rozwiązanie. Można dodawać artykuły wtedy, gdy mało dzieje się na blogu :)

      Usuń