30.12.2013

Pod lupą - Bonjour Bizou

 Czas na kolejny artykuł z serii "Pod lupą". Dzisiaj zajmiemy się najnowszą dostawą, mogłabym rzec skromną dostawą do sklepu Bonjour Bizou. A czemu skromną? Tutaj nie trzeba wiele wyjaśniać. Do sklepu doszło zaledwie 11 ubrań i dodatków. Większość z nich utrzymana jest w kolorze czarnym. Przyjrzyjmy się jej bliżej. Spośród 11 ciuchów, zdecydowałam się na zakup 3 z nich. Oznacza to, że nowa kolekcja jest dość znośna, a jak przystało na ceny tego sklepu - są niskie.
Z zakupów jestem absolutnie zadowolona, zwłaszcza że ostatnia dostawa do tego sklepu moim zdaniem była kompletną klapą. Myślę, że wiele osób zwróciło uwagę na pasek z napisem "Beautiful" oraz zdecydowało się na jego zakup. Można powiedzieć, że jest on budżetową wersją paska z napisem "Moschino". Co tu można więcej pisać? Moim zdaniem hitem okazały się zakolanówki i spodnie z podwyższonym stanem. Dodatków tj. buty czy okulary nigdy za wiele, oczywiście pod warunkiem, że nie wyglądają źle na doll. Zapraszam do oglądania!

Zdecydowałam się na zakup tych oto ubrań:

Oto stylizacje:
Co sądzicie o stylizacjach i najnowszej dostawie?
Zapraszam do komentowania!

15 komentarzy:

  1. Ja na razie zakupiłam tylko spodnie, stylizacje świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szorty kompletnie mi się nie podobają. Stylizacje ładne, druga nawet bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Środkowa stylizacja najlepsza. Ja z wymienionych rzeczy nie kupiłam bluzki, torebki i butów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zielonych spodenek, nie przypadły mi do gustu.

      Usuń
  4. Spodnie już goszczą w moje szafie, zaraz dołączy do nich pasek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie z wysokim stanem - genialne! Już wylądowały w mojej szafie, jeśli chodzi o resztę, muszę się jeszcze zastanowić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacje ładne, najbardziej spodobała mi się chyba druga - jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie *.*
    To one i stylizacja z nimi najbardziej przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacje wszystkie są genialne *.* Zakochałam się w 3!

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  9. mi jakoś bardziej się podobała poprzednia, z tej skuszę się tylko na spodnie, reszta wydaje się tandetna

    OdpowiedzUsuń
  10. A buty w pierwszej stylizacji nie są z "Fallen Angel"? Stylizacje ok :) SPODNIE <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdopodobnie tak :) Sorki za błąd robiłam to z pamięci :/

      Usuń
  11. Mnie jakoś ta dostawa nie przekonuje :)
    Ale stylizacje są bardzo ładne ^^ ;33

    OdpowiedzUsuń