31.12.2013

Komentator tygodnia - informacje

Wspominałam już wcześniej, że z czasem podwyższę nagrody za blogowego "Komentatora tygodnia"; i stało się. Od Nowego Roku ponownie startujemy z tym konkursem, tym razem wyniki będą pojawiać się regularnie. Oto co dla Was przygotowałam:
.........................................................................................................................
NAGRODA GŁÓWNA
.........................................................................................................................
*możliwość wymiany poszczególnych rzeczy w przypadku ich posiadania
.........................................................................................................................
WYRÓŻNIENIA
10sd + 50% szans na zdobycie tytułu w przyszłym tygodniu!
.........................................................................................................................
CZAS START! Zaczynamy od tego posta. Mam nadzieję, że będzie 
sporo chętnych. Konkurs oczywiście tylko dla obserwatorów bloga :)

46 komentarzy:

  1. Trzeba zabierać się za robotę. Takie nagrody ^-^

    OdpowiedzUsuń
  2. o napewno0 bede komentowac

    malutkacandy

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, że wygląda bardzo zachęcająco.
    domsot

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne nagrody, postaram się regularnie komentować :)
    kachna999

    OdpowiedzUsuń
  5. Postaram się regularniej komentować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przez pierwsze dwa tygodnie komentowalam regularnie, potem straciłam zapał, a teraz nagrody mnie zmotywowały. .:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie nagrody :)) Trzeba się wziąć do roboty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nagrody są naprawdę świetne, na pewno będę komentować ;)
    esteriaxD

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie nagrody. Życzę powodzenia:*
    Hill88

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozpieszczacie swoich obserwatorów:*

    zizi009

    OdpowiedzUsuń
  11. Nagrody genialne!! *>*

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne nagrody, na pewno będę komentować regularnie :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Nagrody są świetne, rozpieszczacie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Boże ta kamizelka to marzenie *.*

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ się postarałaś z nagrodami, bardzo zachęcające. Postaram się komentować :)

    Julia7373

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj zachęcasz, zachęcasz :)
    Postaram się komentować, ale nie wiem czy mi się to uda xd

    OdpowiedzUsuń
  17. postaram się komentować, czytam bloga codziennie ale nie komentuje ale teraz się postaram bo nagrody są świetne ;)

    DivaOlcia1

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedyś szalałam za tą sukienką, postaram się :) Fajne nagrody, na bogato!

    OdpowiedzUsuń
  19. Postaram się, zwłaszcza że zależy mi na tym futerku z archive :) Nie ukrywam, że nagrody są kuszące i mam nadzieję, że więcej osób będzie komentowało tego bloga.

    Szu_szu

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny pomysł i super nagrody. Biorę się do roboty! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Już wygrałam raz na komentatora, więc mnie szansa omija. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Warto dla 70 sd :D Ja mam futerko i buty.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nagrody bardzo kuszą , chyba spróbuję swoich sił .Zobaczymy co z tego wyjdzie , życzę powodzenia moim przeciwniką.
    lewa0702

    OdpowiedzUsuń
  24. Nagrody (tak jak już większość powiedziała) są bardzo kuszące. Siostra mnie męczy o tą różową sukienkę, więc postaram się dla niej ją zdobyć, a przy okazji też trochę zarobić. Przynajmniej będę na bieżąco z blogiem. Mam nadzieję ,że mi się uda.

    karolinasz333

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne nagrody. Na pewno zachęcą one dużo osób do komentowania (np. mnie). :D

    OdpowiedzUsuń
  26. No no, ciekawe nagrody :)
    Miałam tą torebkę na starym koncie!! A także bluzę i buty haha :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo interesujące nagrody ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. WOW napewno wezme udzial, nagroby sa swietne :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładnie, ładna :D Tylko nie wiem czy mi sie chce

    OdpowiedzUsuń