24.12.2013

Akcja: Podaruj uśmiech na święta! #2

Uwaga, uwaga: pod tamtym postem było mnóstwo komentarzy, zablokowałam je, ponieważ trzeba było
ciągle klikać "Załaduj więcej", to uciążliwe. Naszą zabawę przenosimy tutaj, zasady są takie same :)

_________________________

O co możecie prosić? 

- głosy na CoverGirl, NationalCoverGirl, 
- najlepszą scenerię, album, 
- dodanie się do obserwatorów Waszego bloga,
- skomentowanie kilku postów,
- stardollary (max. 10sd),
- starmonety (max. 100sm),
- kupno dwóch przedmiotów z listy życzeń (max. 20sd/200sm),
- wybraną rzecz z mojej szafy (screen),
- dwa prezenty ze suiteshopu (screen),
- inne, wykonalne życzenia :)

Ja w miarę możliwości będę spełniać Wasze prośby, ale UWAGA, równocześnie każdy z Was może zostać "wigilijnym elfem". Na czym to polega? Oczywiście na spełnianiu życzeń innych obserwatorów. Gdy już wykonacie jakieś z zadań wpisujecie pod daną prośbą, np. gotowe. Najbardziej aktywne osoby otrzymają 40sd. Mam nadzieję na dobrą zabawę, liczę, że się przyłączycie i uszczęśliwicie innych! :)

156 komentarzy:

  1. Chciałabym podziękować Dominice za to, że się tak na nas wykosztowała. Twój blog jest najlepszy tak czy siak i inne mogą całować go po piętach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ludzi z dobrym sercem proszę o coś z mojej listy życzeń :3
    A ja mogę oddać 200 sm w dobre ręce, obserwować blogi, głosować - piszcie jak coś :)

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli możesz wyślij mi coś ze suite shopu, jakąś niespodziankę :-)

      Usuń
    2. Wysłałam prezent z gift shopu ;)

      Usuń
    3. Cassandra, łapaj prezent :p

      Usuń
    4. Nie kupiłam nic z listy, ale za to prezencik leci ^^

      Usuń
    5. Ja też nic z listy, ale coś jest :)

      Usuń
  3. Jeszcze raz bardzo gorąco bym prosila o coś z starplazowej listy życzeń, ponieważ niestety zabraklo mi sd. Z gory dziekuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosiłabym o obojętnie jaką rzecz z mojej listy życzeń! Naprawdę zależy mi na tym! Mogę za to obserwować, głosować co chcecie :))

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już coś kupiłam i nie chcę niczego w zamian :)

      Usuń
    2. Drobiazg na Ciebie czeka w apartamencie :)

      Usuń
  5. Nowy post by się przydał hah :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Oddam 700sm, przyjmę prezent z wl XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam do oddania te fryzury http://i43.tinypic.com/nmfeky.jpg
    Jeśli ktoś chętny proszę pisać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wie ktoś dlaczego nie mogę wysłać prezentów? Chciałam kilku osobom coś podarować :(

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabyś mi coś wysłać?
      Magda.Stardol.

      Usuń
    2. Wysłałabym, ale wyskakuje mi jakiś błąd i się nie da :(
      Będę próbować, jak nie dziś to wyślę jutro wszystkim, co chcieli :)
      julia7373

      Usuń
    3. poniewaz nie jestes ss

      Usuń
  9. Zapraszam do listy życzeń. Z góry dziękuję c:

    Klamar33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam buty, proszę bardzo :)

      Usuń
    2. Wysłałam drobny prezencik ;*

      Usuń
    3. Dziękuję bardzo! Mam uśmiech od ucha do ucha :D

      Usuń
    4. Ja wysłałam z Gift Sgopu :/ ale dodałamm się też do obserwatorów bloga c:

      Usuń
  10. Kto ma,kto Ma? :D
    http://3.bp.blogspot.com/-bVzEcpUv1WM/UidNuw7beDI/AAAAAAAAAuA/UIricZYwUzA/s1600/kkkkk.png
    http://2.bp.blogspot.com/-1tysifpu3zk/UV8o9HjqY9I/AAAAAAAALgI/6wc1u1p-wLs/s1600/check.bmp
    http://2.bp.blogspot.com/-dNBHf9E9XqI/UTr5VicWGcI/AAAAAAAADyI/vbVZ6fSSIDQ/s1600/v.bmp

    ..Kolorowa

    OdpowiedzUsuń
  11. Proszę o rzeczy z moje listy życzeń C:

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakby ktoś mógł przyjmę jakieś rzeczy za starmonety, można wystawić lub ze siut shopu.. W liście zyczeń również mam rzeczy za 5 sd które mi się spodobały :P))

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  13. Proszę o ubrania z listy życzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łap 2 prezenty ;*
      POSZUKUJĘ GANGSTER GLAM HAT :*

      Usuń
    2. Kupiłam Ci spódniczkę :)

      Usuń
    3. Wysłałam buty, ale takie ozdobne do dekorowania apartamentu :]

      Usuń
  14. Poprosilabym coś z listy życzeń:)
    Magda.Stardol.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomysł z tą akcją jest naprawdę zajebisty. Prawie wszyscy tutaj dostali to czego chcieli, to czego szukali od dawna lub po prostu to na co nie było ich stać. Musiałaś wydać tyle sd, że ho, ho. Uszczęśliwiłaś wszystkich zgromadzonych tutaj. Po prostu gratuluję pomysłu, jesteś genialna w tym robisz, oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100% :)
      ..Kolorowa

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję! :D Zawsze staram się na 100% i daję z siebie wszystko, gdy coś obiecuję :)
      Co myślicie o takiej tradycji blogowej? Chcielibyście ujrzeć to ponownie? Nie mówię, że za kilka dni, ale... :D

      Usuń
    3. Tak, co roku na święta :) Albo też na wielkanoc.

      To dziwne, ale jakąś godzinę temu też myślałam o takiej tradycji :D

      Usuń
    4. Spójrz na mój komentarz niżej, zgadzasz się?

      Usuń
    5. No a jakżeby inaczej, oczywiście! Myślałam o tym xd

      Usuń
    6. Popieram :)
      I mogłoby tak być co rok ^^ :DD

      Usuń
  16. Szukam jeszcze : http://imageshack.us/photo/my-images/836/4b7h.png/
    http://imageshack.us/photo/my-images/9/vqf4.png/ (mam sukienkę Hb z serduszkiem)
    http://imageshack.us/photo/my-images/197/h7ww.png/

    OdpowiedzUsuń
  17. HEJ PIPYL OŁWER DER!

    Chcecie mini-konkursik na wigilijną stylizację? Mogłabym uczynić takowy, jeżeli będzie sporo chętnych.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurcze, tak dziwnie mi o to prosić... Ale jeśli coś wybrać to proszę o coś z listy życzeń, najlepiej za sd :))
    Kochana jesteś, że to dla nas robisz ♥ ♥ ♥

    Seventh_Heaven

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie z listy,ale coś na ciebie czeka w apartamencie :*

      Usuń
    2. niestety już nie mam środków na koncie :(

      Usuń
    3. kupiłam ci jednak buciki z wish list

      Usuń
    4. Kupiłąm Ci prezent, sorry, że nie z listy życzeń i za sm, ale mam mało sd :c

      Usuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dałby ktoś coś z l.ż ?
    Magda.Stardol.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie, ale w zamian kupiłam ci drobny prezencik :)

      Usuń
  21. Chciałam wszystkim podziękować ! Za ciuszki,za głosy,za prezenciki :* Jesteście wspaniali ;* BARDZO WSZYSTKIM DZIĘKUJĘ ! ;*******

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyśle mi ktoś coś z listy życzeń? :)
    ..Kolorowa

    OdpowiedzUsuń
  23. Kto chce?
    http://bankfotek.pl/view/1635432

    OdpowiedzUsuń
  24. Kto chce? :)
    http://bankfotek.pl/view/1635455

    OdpowiedzUsuń
  25. NOWY POST NA:

    am-bro-sia.blogspot.com

    Hahha xD

    OdpowiedzUsuń
  26. Da mi ktoś jakiś prezent lub coz z l.ż ?
    Magda.Stardol.

    OdpowiedzUsuń
  27. Niunia daj swoje foto!!! Kto jest za?:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nadal chce coś z mojej listy życzeń :D

    OdpowiedzUsuń
  29. ubywa tych komentarzy... ;D to jeszcze raz wspomnę o swojej liście życzeń. :) szkoda, że nie jestem ss. kupiłabym coś innym :/

    bad_lady123

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ubywa, bo skasowałam te "nieaktualne". Trzeba było ciągle klikać "Załaduj więcej", to denerwujące :3

      Usuń
  30. może coś z listy życzeń? :)
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam torebkę, na nic innego mnie nie stać C:

      Usuń
  31. Chciala bym cos z listy zyczen

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo bym chciała spodnie z mojej listy życzeń

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  33. Chętnie oddam lub kupię coś za starmonety :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Oddam w dobre ręce 3 rzeczy ;) Są w moim białym pokoju ! KTO PIERWSZY TEN LEPSZY !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogę prosić o którąś z rzeczy? obojętnie jaka xd

      .Emma.Gilbert.

      Usuń
    2. aaa, a to moje rzeczy xD a to nie chcę :P

      Usuń
    3. Ja bym chciała tą granatową sukienkę z czerwonym akcentem :)
      Diana.Miss2

      Usuń
  35. Prosiłabym o coś z mojej listy życzeń, w miarę możliwości. Ja natomiast mogę przekazać 200 sm w dobre ręce ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem chętna na 200 sm ;) Niestety nie mam sd ale wyślę ci upominek ;*

      Usuń
  36. Poszukuję jeszcze tych rzeczy:
    http://pl.tinypic.com/r/34otu7p/5
    oraz takie kopertówki z Antidote taka jakby gazeta xD

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  37. 2 rzeczy z wishlist + dodanie do obs. bloga: michalline.blogspot.com dziekuje bardzo:)

    badscere

    OdpowiedzUsuń
  38. To ja poproszę o 10sd :3 oraz z chęcią oddam te rzeczy http://i41.tinypic.com/fz7yf8.png (i jeśli ktoś chce to może głosować na mnie jako na cg :x )

    Padmey

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią przyharnę limonkowe buty i sukienkę w panterkę oraz 200 sm :)
      Diana.Miss2

      Usuń
    2. (lub chciałabym coś z mojej listy życzeń)

      Usuń
    3. jeśli ktoś chce mogę głosować, obserowoać blogi itd.

      Usuń
    4. i szukam tej bombki, bo nie ma już w sklepie :<< http://i39.tinypic.com/x6hrvp.png

      Usuń
    5. Nie mam jej niestety :c Zaobserwowałabyś mojego bloga i bloga na którym piszę? Mój blog: dianamiss2.blogspot.com, a drugi to part-of-stardoll.blogspot.com :))

      Usuń
    6. Ok, już się dodałam.

      Usuń
    7. Jak próbowałam kupić bombkę w sklepie się nie dało, ale da się w gift shopie, to kupię jak dozbieram trochę sd :}

      Usuń
    8. Nie da się kupić tego renifera :o jeśli ktoś go ma to przoszę, niech napisze w mojej KG.

      Usuń
  39. poproszę o coś z mojej listy życzeń. to dla mnie bardzo ważne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w przypływie mojej niezmierzonej dobroci kupiłam ci 4 rzeczy z listy życzeń, siostro. oczekuję 3 śniadań :E

      Usuń
  40. Poprosiłabym o 10 sd.Kto by chciał jakiś prezencik za sm?

    OdpowiedzUsuń