25.12.2013

Niedzielne wyzwanie - ankieta

Po raz kolejny zaskoczyliście mnie poziomem :) Miałam ogromny problem co do wyboru prac z ankiety. Wszystkie stylizacje, które zgłosiliście były świetne. Nie chciałam "skreślać" niektórych osób, więc wyznaczyłam sobie dwa główne kryteria: pomysłowość i pracowitość. O co właściwie chodzi? Pomysłowość - stylizacja nie składa się tylko z czarnych elementów, ktoś pokombinował z kolorami (a jeżeli nawet przeważa czerń, look musi być ciekawy). Pracowitość - makijaż odpowiednio dobrany, wszystko starannie założone, ogólnie widzę w tych osobach potencjał (5, 6, 9, 16). Głosujecie do 27.12 (piątek), możecie oddać więcej niż jeden głos.

               1                                                2                                            3                                4              

                  5                                   6                                        7                                   8                      

                        9                                10                                   11                                     12              

                                  13                                     14                                     15                                           


                                       16                                   17                                         18                                  

37 komentarzy:

  1. o jak fajnie, widzisz we mnie potencjał :D
    bad_lady123

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No a jakżeby inaczej, jeszcze z kilka miesięcy stażu na Stardoll i "faszionistka" jak się patrzy :D

      Usuń
  2. głosy oddane
    dziękuję za umieszczenie mojej stylizacji:)

    CudneOczka

    OdpowiedzUsuń
  3. Głosuję na 14 i dziękuję za miejsce w ankiecie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się 7, 13 i 14 jeszcze nwm na kogo zagłosuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W ostatniej podoba mi się dobór twarzy i włosów do stylizacji. Po prostu wszystko do siebie nieźle pasuje ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za umieszczenie mnie w ankiecie :* Już zagłosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Już zagłosowałam + dziękuję za umieszczenie w ankiecie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Boże... nie mg się zdecydować :D

    Agatka_IS

    OdpowiedzUsuń
  9. 5. praca bardzo ładna, jakoś się wyróżnia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O matko, zapomniałam o tym :C
    Głos na 1 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stylka 13 dziwnie podobna jest do mojej niedawno zrobionej ;-;
      http://s4.ifotos.pl/img/mnuhbjpg_nqnssan.jpg

      Usuń
    2. A no rzeczywiście :o
      Mam nadzieję, że nie masz do mnie pretensji, nie wiedziałam o tym ;-;

      Usuń
    3. Nie ma problemu, też dopiero teraz to zauważyłam :D

      Usuń
    4. Pierwszy raz widzę Twoją stylizację, to tylko zbieg okoliczności. Przepraszam za to, że może to wyglądać na zgapianie :))

      Usuń
    5. Zbiegiem okoliczności nie może być użycie tego samego połączenia platform, spódnicy, torebki oraz rajstop, wybacz :)

      Usuń
    6. Wykonałam tę stylizację na początku grudnia, jak tylko spódniczka pojawiła się w kalendarzu. Nie widziałam wcześniej Twojej stylizacji. Jeśli to taki kłopot to odchodzę z konkursu, ale nadal podtrzymuję swoje zdanie - nie wzorowałam się na żadnej stylizacji, jest całkowicie moim pomysłem (dość, że rajstopy + platformy + spódniczka to nie żadne niesamowite odkrycie). Nie rozumiem czemu zarzucasz mi kopiarstwo, równie dobrze to Ty mogłaś odgapić ode mnie (wcześniej wystawiałam już tę stylizację to innych konkurów), prawda ? :) Oczywiście nie biorę takiego faktu pod uwagę, bo to po prostu głupie. Reasumując chcę odejść z konkursu, nie będę się kłóciła o rzeczy tego pokroju ;)

      Usuń
    7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    8. + http://img585.imageshack.us/img585/1484/nlc4.png
      + http://img62.imageshack.us/img62/6056/mjty.png - dowódy na to, że praca została zalinkowana 1 grudnia ;)
      + http://koralina2346.blogspot.com/2013/12/black.html Twoja praca została dodana na bloga nieco później

      Przepraszam za spam, po prostu nie lubię takich sytuacji i chyba bym przeżywała cały dzień gdybym jej nie wyjaśniła.

      Usuń
    9. Dziewczyny, to pewnie jest przypadek, spokojnie.
      Najwidoczniej macie podobny gust :)

      Usuń
    10. Nie będę się kłócić bo tą stylke dałam pooozniej na bloga ale okej, bez spiny ;>

      Usuń
  11. Dziękuję za wyróżnienie mojej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i ciesze się,że spodobało się. :)
      MaybeHoney

      Usuń
  13. O, ja tu jestem :D Nie sądziłam, że się tu znajdę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. 14 i 10, oczywiście nie ładniejsze od mojej no ale.. xDD hahah, powodzenia i będę głosować na was dziewczyny. :)
    MaybeHoney

    OdpowiedzUsuń