30.12.2013

Must Have #11

1) Shiny Peplum | Rio | 11sd - Bluzka z baskinką pokrytą cekinami, jeden z najlepszych artykułów z nowej dostawy do ww sklepu. Idealna do eleganckich stylizacji, świetnie leży na doll.

2) Red YSL Bowler Bag | SLP Tribute | 32sd - Świetna torba z najnowszego tribute, dostępna również w wersji czarnej. Ma prosty krój i piękny kolor, warto zainwestować w nią trochę sd.

3) Baham Trousers | Killah | 10sd - Spodnie, tzw. boyfriendy, z jasnego jeansu. Aktualnie chyba najlepsza taka para dostępna w starplazie, każdy powinien być posiadaczem spodni tego typu.

4) Black Cocktail Stilettos | Perfect Day | 80sm - Świetne, czarne sandałki na cienkiej szpilce. Są bardzo praktyczne i tanie, dlatego bez żadnych wątpliwości znalazły się w tej odsłonie Must Have.

5) Scarf | Fallen Angel | 30sm - Ten szalik pochodzi  jeszcze z czasów męskiej strony Fallen Angel. jednak wciąż jest dostępny. Idealny do zimowych i jesiennych stylizacji, a do tego wyjątkowo tani.


1) Stylizacja sylwestrowa ze względu na ilość błyskotek. Bluzka z baskinką i ołówkowa spódnica wyglądają jak całość. Czerń podkreśliłam dodatkami, cały strój ma imprezowy charakter.

2) Stylizacja typowo "moja", królują różne stonowane kolory. Burgund, w postaci torby i swetra, świetnie prezentuje się z czernią, bielą, szarością i odrobiną złota.

3) Ten outfit z kolei całkiem nie w moim stylu. Boyfriendy dodają stylizacji luzu, a jednocześnie łagodzą różowe i turkusowe dodatki.

4) Stylizacja elegancka, b&w w połączeniu z różem/czerwienią. Postanowiłam trochę pobawić się wzorami, dlatego w kilku miejscach da się zauważyć białe i czarne kropki.

5) Strój jesienny, zimowy- rzecz względna. Paski na szaliku świetnie pasują do deseniu na spodniach. Właśnie przez paski i burgundowe dodatki całość nie jest zwyczajna i nudna.

Podoba Wam się post? Która stylizacja jest najlepsza?

Jako, że już jutro sylwester, życzę Wam szczęśliwego Nowego Roku!
 Samych sukcesów i radosnych chwil. :)
-SWEET-GIRL-22

20 komentarzy:

  1. Piękne stylizacje ;) Mam już od dawna buty i boyfriendy. Nie mam torebki, bo strasznie droga ;c Chyba kupię szalik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie, muszę kupić te spodnie :)
    A ze stylizacji to wielbię 1, 2 i 5 ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne stylizacje, 2 i 5 mi się strasznie spodobały.
    Zakupię torebkę i spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. + również życzymy Tobie szczęśliwego Nowego Roku :D

      Usuń
  5. Świetny artykuł. Stylizacje także piękne, jednak najbardziej przypadła mi do gustu 5!! *.*

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  6. Urzekła mnie druga stylizacja *.*

    szu_szu

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacje świetne, kupię szalik. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne stylizacje, must have jak najbardziej trafione w moje gusta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 4 i 5 najładniejsze. Mam bluzkę i torebkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z must have nie podoba mi się bluzka i torebka, to nie mój gust. Stylizacje ładne, 1, 4 i 5 najlepsze, a taka naj naj to chyba 4. Druga mnie irytuje, bo jest tu ten płaszcz, który doprowadza mnie do szału. W trzeciej miałaś fajny pomysł, ale ta czapka i akcesoria nie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie podoba mi się ten szalik, nie lubię takich ubrań. Stylizacje świetnie. Mam wszystko oprócz torebki, aczkolwiek mam plany wzbogacić się o to cudo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne stylizacje :)) Najładniejsza 2 i 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacje są świetne, a pierwsza i ostatnie to po prostu cuda ♥ Mam tylko torbę, ale właśnie wybieram się po bluzkę i być może spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne stylizacje :) Najbardziej spodobała mi się ta 2 ;)

    OdpowiedzUsuń