27.12.2013

30 komentarzy:

  1. Postaram się przybyć i już lecę robić stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem chętna. Myślę że powinnam być.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno przybędę :) Idę zrobić stylizację :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Postaram się być, ale nie wiem czy mi się uda przy 39 stopniach gorączki...
    domsot

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, zdrowiej szybko! :C
      Taki pech, akurat na Sylwestra...

      Usuń
    2. Zachorować na święta i na sylwestra.. ;( Zdrowia życzę!

      Usuń
    3. Również życzę zdrowia. Zachorowałam w Wigilię, również gorączka. Już prawię wyzdrowiałam, ale męczy mnie kaszel. Jeszcze raz zdrowia na sylwestra:)

      hill88

      Usuń
    4. Ja na święta złamałam palec u nogi .Fajne prezenty na święta.

      Usuń
  6. Ja też byłam chora na święta. :3
    Niestety w tym czasie będę u babci w szpitalu.
    Miłej zabawy życzę! :)

    Agatka_IS

    OdpowiedzUsuń
  7. Wpadnę, wpadnę może :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie przyjdę :(( Może kiedyś indziej :))

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jestem pewna, czy przyjdę, ale postaram się być;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Postaram się być, ale wujek ma imieniny, więc niczego nie jestem pewna D:

    hill88

    OdpowiedzUsuń
  12. Miłej zabawy, mam dużo nauki, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety nie będę, umówiłam się z przyjaciółkami na film :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie nie będzie :C Idę do kościoła :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że mnie nie było ;(

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie było mnie.. ;( Za późno zobaczyłam. :(

    OdpowiedzUsuń