23.12.2013

Must Have #10

1) 80s Fluro Backpack, Sweet Suites, 7 sd - Śliczny neonowy plecaczek. Nie jest za drogi, ma ładne kolory i jest dość uniwersalny. Polecam jego zakup.

2) Asia Sports Skirt, Evil Panda, 91 sm - Przydatna żółta spódnica o ciekawym kroju, można stworzyć z nią wiele ciekawych stylizacji.

3) Neon Yellow Beaded Necklace, Original Future, 2 sd - Za taką cenę warto jest kupić dużo rzeczy, a na pewno ten świetny łańcuszek. Jest świetną ozdobą w wielu setach.

4) Studded Stiettos, Velvet Orchid, 53 sm - Każdy powinien mieć te piękne szpilki w swojej szafie, zważając na uniwersalność tego obuwia. Są bardzo przydatne.

5) Tompkins Square Jacket, Bonjour Bizou, 14 sd - Słynna już jeansowa kurtka z BB, niektórym się przejadła jednak dla mnie jest nadal hitem.


1) Zwykłe połączenie genialnej ramoneski z długą żółtą suknią. Resztę dobrałam pod kolor.

2) Goło i wesoło, połączenie kiecki z powycinanym pasem i plecaczka. Ciekawym elementem są bardzo fajne okulary pod kolor naszego MH.

3) Tu króluje jeans, a mianowicie jeansowa kurtka i spodnie. Postanowiłam włączyć czerwień i biel.

4) Ciekawa, kolorowa stylizacja, gdzie najpierw do spódnicy dołączyłam stanik, a reszta zrobiona była pod niego.

5) Luźna, miejska stylizacja z dominacją żółci. Wreszcie jakoś włączyłam tę spódnicę, jest obłędna.

Co sądzicie o artykule? Na życzenia jeszcze nie pora, jutro Wam je złożę :)

13 komentarzy:

  1. ostatnia stylizacja świetna, buty są przerobione, tak? Plecak jest kiczowaty i wygląda plastikowo, więc jak dla mnie zupełnie nie na miejscu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. LOL, DLA MNIE OSTATNIA STYLKA JEST TRAGICZNA XD

      Usuń
  2. Mam tylko czarne buty. Stylizacja są takie sobie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam prawie wszystko, świetne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne stulizacje, ostatnia najlepsza :33

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne stylizacje, nie mam plecaka i kurtki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam wszystko oprócz plecaka, którego nie zaliczyłabym do must have'ów. Bardzo ładne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tych rzeczy nie mam tylko plecaczka :)
    Świetne stylizacje ^.^

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzecia stylizacja to chyba pomyłka, ale rozumiem, że być może innym się podoba. To poprostu nie mój styl. Natomiast druga i ostatnia są CUDNE :) Z wymienionych rzeczy mam tylko szpilki, ale zapewne coś dokupię.

    OdpowiedzUsuń
  9. 1 i 5 stylizacje są pięknę

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne stylizacje , najbardziej spodobała mi się ta ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń