27.12.2013

Co warto kupić?: Voile Holiday Boutique

Nowa kolekcja Voile jest utrzymana w sylwestrowym klimacie i zajmuje dwa pietra. Ceny nie są wysokie, znajdziemy tu sporo rzeczy za sm. Ubrania zostały starannie wykonane, nie są też banalne, niektóre rzeczy na pierwszy rzut oka zachęcają do zakupu. Mnie najbardziej urzekły szpilki w czarno-białe paski i długa cekinowa suknia. Obcasy przyciągają wzrok, mają świetny czubek i mogą sobie na nie pozwolić osoby bez SS. Sukienka to idealna kreacja na sylwestra, ma piękny kolor i jest dopasowana do lalki. Szpilki z kokardkami i niebieskie sandałki są dopracowane i przydadzą się w wielu zestawach, tak jak top i spódnica z falbaną.
obcasy z kokardkami - 11 sd, szpilki w paski - 95 sm, niebieskie sandałki - 9 sd,
czarny top - 185 sm, spódnica - 13 sd, sukienka - 16 sd

1/ sweter - Bonjour Bizou, kamizelka - Bonjour Bizou, naszyjnik - Limited Edition, spodnie - Bonjour Bizou, pasek - Tingeling, torba - Special Offer, 
obcasy - Voile Holiday Boutique
2/ czapka - no name, sweter - Special Offer, pasek - Apres Ski, spódnica - Voile Holiday Boutique, buty - Bonjour Bizou, torebka - Chanel
3/ okulary - Miss Sixty, płaszcz - nelly.com, sukienka - nelly.com+Voile Holiday Boutique+Bonjour Bizou, rękawiczki - Voile, torebka - Decades, 

obcasy - Archive 
4/ naszyjnik - Jean Paul Gaultier, bransoletka - Jean Paul Gaultier, torebka - Chanel, spódnica - Nelly.com, bluzka - Bonjour Bizou, 
sandałki - Voile Holiday Boutique
5/ kurtka - Wild Candy+Bonjour Bizou, sukienka - Saint Laurent Paris, pasek - Jean Paul Gaultier, pierścionek - nelly.com, 
torebka - Original Future+Voile Holiday Boutique, obcasy - Voile Holiday Boutique
6/ sukienka - Voile Holiday Boutique, naszyjnik - Original Future, buty - Royalty, torebka - Riviera

Przypominam, że ciągle można się zgłaszać do konkursu :)
Jak Wam się podobał artykuł, co kupiliście?

21 komentarzy:

  1. Mam chrapkę na o wiele więcej rzeczy, ale stylizacje ładne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno kupię top, jest piękny i za sm :D Twoje stylizacjace są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacje ładne, idę na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacje świetne :)
    Kilka rzeczy jest ciekawych, zapewne je kupię

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam prawie wszystko z wyżej wymienionych. :)

    Agatka_IS

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie wybieram sie do starplazy na zakupy ;) Piękne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też muszę kupić kilka rzeczy :) Za starmonety wszystkie zakupię. Najlepsza się wydaje mi ostatnia stylizacja :))

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nic nie kupię za stardollary. Za sm kupiłam różową sukienkę i czarne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne stylizacje ;33
    Jeszcze nie byłam w tym sklepie ale po tym poście mam ochotę od razu do niego się wybrać :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic nie kupiłam i nie mam zamiaru, stylizacje są jak zwykle na poziomie ładnie, jednak zaskakujące jest to że dzisiaj moim zdaniem żadna nie jest bardzo ładna. Tak czy siak fajny artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  11. 4 i 5 <3, Zaraz idę kupić

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nic nie kupiłam, ładne stylizacje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne stylizacje, szczególnie mi przypadła do gustu przedostatnia - cudo *.*
    Sama kolekcja też niczego sobie, może coś sobie kupię :)

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  14. Na razie kupiłam tylko sweterek. Świetne stylizację. =]

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacje ładne (szybko dodałaś posta :D to się liczy najbardziej). Z zestawieniem się zgadzam (ale nie zakupię topu i spódnicy), natomiast dodałabym jeszcze białą sukienkę w niebieskie wzory (delikatna, ma swój urok).

    OdpowiedzUsuń
  16. Po części zgadzam się z twoim wyborem, cudne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem bez kasy, więc skuszę się na plebsowe stamonetowe ciuchy, bo są załkiem ładne ;d
    A stylizacje 3, 4 i 5 najbardziej przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wszystkie Twoje typy mi się podobają się większość :)
    Stylizacje bardzo ładne. Najbardziej urzekła mnie 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze nic nie kupiłam, wszystko w swoim czasie :D
    Stylizacje piękne ♥

    kachna999

    OdpowiedzUsuń