27.12.2013

Relacja prosto z imprezy!

Odwiedziło mnie dużo ludu, ogólnie mogę przyznać, że jak na moją pierwszą imprezę było całkiem nieźle. Wspólnie wybraliśmy "Stylizację imprezy" (a właściwie stylizacje, bo był remis). Tak właśnie się prezentują:


Ogólnie było niebiesko, bardzo niebiesko. Fajnie, że się trochę wysililiście :D Ten post potraktujcie trochę 
z przymrużeniem oka, bo ja jeszcze na haju jestem, no i do tego piątek wieczór. Sarci1236 dziękuję za 
świetne skojarzenia, a LandyGlamour11 za "skorygowanie" tekstu kolędy (całe życie w błędzie). 
Pozdrawiam.
No i takie prymitywne screeny szanownych gości:





(od pinia18)

33 komentarze:

  1. Skorygowanie tekstu kolędy, było genialne :D Też mam jeden screen ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co tam, zapodaj go. Tutaj :D

      Usuń
    2. http://img7.imageshack.us/img7/3568/a7dw.png Ależ proszę :D

      Usuń
    3. Dziękuję ♥ Ooo... z końcóweczki :D

      Usuń
    4. Bo na końcóweczke przyszłam :D

      Usuń
  2. Szkoda, że mnie nie było :( Byłam u koleżanki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Później weszłam dopiero :))

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. No niestety, nie wiem dlaczego :c

      Usuń
    2. To chyba problem z moim internetem ;d
      W każdym razie miło spędziłam te pierwsze kilkanaście minut ^^

      Usuń
  5. Nie zdążyłam, dopiero o 17 przeczytałam tego posta.... :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Chce ktoś to powtórzyć? (oby nie, oby nie, oby nie...)
    Oczywiście na 1000 obserwatorów :>

    OdpowiedzUsuń
  7. od biedronki do aborcji

    zizi009

    OdpowiedzUsuń
  8. 888kamil... aha, ktoś wie czemu tak mam? D:

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest godzina 18:44 i kilka sekund i już po imprezie :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że mnie nie było... :( Musiało być fajnie.

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  11. Weszłam na chwilę tylko :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mogłam być. :( Szkoda. Cieszę się, że impreza się udała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale żałuję, że mnie nie było, chyba było baaardzo ciekawie :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja AgnesMagnez99 jest cudowna

    OdpowiedzUsuń
  15. Ona chyba nie mówić po polski, widząc jej profil :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie było mnie, a szkoda. Może na następną się załapię ;-)

    OdpowiedzUsuń