27.12.2013

HB 2012 #2

Kontynuujemy Hot Buysy '12. Drugi kwartał, rozpoczynamy.



    Miesiąc, co do którego mam mieszane uczucia. Z jednej strony świetny kombinezon i spodnie oraz urocza, niebanalna sukienka, z drugiej zaś paskudne kalosze, torebka i dziwny łańcuch do obwiązania ciała.

Real:

kurtka Kenzo


łańcuch Topshop


legginsy Leg Avenue


torebeczka Kenzo

top Topshop


gorset Chloe Sevigny



sukienka Ted Baker


spódnica Chloe Sevigny


botki Fiorentini Baker

(znalezienie kombinezonu mnie przerosło, nic z tego, co wpisywałam w google nie wyglądało ani trochę podobnie do tej stardollowej wersji :< wybaczcie)




Cienki, cienki miesiąc. Tandeta w najgorszym wydaniu. Batman obroniłby się, gdyby był czarny, mokasyny, gdyby nie były na koturnie... No słowem, wszystko ma jakieś "ale".
Patrzymy:

naszyjnik Official Warner Bros

okulary Jeremy Scott


legginsy Rodarte


buty Tabitha Simmons


sukienka przerobiona na bluzkę Betsey Johnson


sukienka H&M



kurteczka Notify


sukienka Baby Phat

(koszulka, czapeczka znów nie do znalezienia, ale ta pierwsza wygląda mi na jakąś sieciówkę. niestety poszukiwania bezowocne)




Dużo plastiku, piórek, frędzli. Kolorystyka spójna, letnia i pastelowa.
Cyk cyk:

szalik Wildfox


sukienka Michael Kors

zasadniczo wszystko jedno, i tak wszystkie spodenki wyglądają podobnie



sukienka Michael Kors


kolczyki Vivienne Westwood


koszyk Louis Vuitton


sukienka Kayokoko Swimwear


buty Vivienne Westwood


kostium Michael Kors

(znów nie do znalezienia koszulka. grr)

Macie, poszukujecie, kochacie, nienawidzicie?

(starblog + prtsc, polyvore, topshop.com, shopbop, coveted, net-a-porter, usd, sheknows.com, cherrycherry)

17 komentarzy:

  1. Mnie jeszcze w czerwcu na Stardoll nie było, więc nic z tego nie mam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś miałam, ale posprzedawałam. Pamiętam oczywiście wszystkie kolekcje bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tych rzeczy kilka posiadam. Wtedy już kręciłam się wśród Hb's.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam trylko jedną rzecz :))

    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście, że coś mam

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Wtedy kupowałam wszystkie hb. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kilka rzeczy, teraz mam może jedną czy dwie :)
    Fajny artykuł, zawsze ciekawiło mnie jak wyglądały HB w realu :)

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam sukienkę z papugami i bluzkę z dziewczyną z pierwszego zdjęcia.
    Z trzeciego mam kostium.
    Super artykuł :)

    gaga0707

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic nie mam i nie chce mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam kilka brzydkich rzeczy, które przetrzymuję w schowku. :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Realne o wiele lepsze. :D

    Aagtka_IS

    OdpowiedzUsuń
  12. Słabe te HB były, mam parę i niekoniecznie mnie satysfakcjonują, wersje realne ładniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam tylko sukienkę w kropki z Maja, kiedyś mi się strasznie podobała :o Całkiem niedawno ją sprzedałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Było kilka ładnych ubrań, lecz tandeta przebiła

    OdpowiedzUsuń
  15. Z miesiąca na miesiąc hb w tym okresie coraz gorsze były. Jednak trzeba przyznać, że kilka perełek było jak np. top i gorset z kwietnia :)

    OdpowiedzUsuń