21.09.2014

Wyniki castingu

Witajcie!
Jak widzicie posta piszę ja, bo niestety Dominika jest ostatnio bardzo zajęta i też nie mamy stałego kontaktu. Uzgodniłyśmy jednak, że trzeba opublikować wyniki, bo tak naprawdę wstępną decyzję miałyśmy już od jakiegoś czasu.

Po przedyskutowaniu kandydatur ustaliłyśmy, że prowadzenie danych działów przypadnie następującym osobom:

Ale wtopa!-MadmoiaselleOla

Kłopotliwe ubrania -_Carolciaaa 

Wyglądaj świetnie za grosze-diana.miss2 i blacklilou

DIY - MeLolitka

Za moich czasów-Anika6

Do pozostałych nowych działów nie było chętnych lub po prostu odpowiednich kandydatów. Nie oznacza to, że kompletnie je wykluczamy-prawdopodobnie będą pojawiać się okazjonalnie lub wystartują, gdy znajdziemy do nich kogoś odpowiedniego.
Wyjaśnię jeszcze, że mój nick przy ostatnim podanym dziale nie jest przypadkowy-stwierdziłam, że nadawałabym się do niego, Dominika to potwierdziła, a jednocześnie nie zabieram tym nikomu miejsca, bo nikt nie wyraził chęci pisania w tym dziale, dlatego też nie było mojego zgłoszenia pod postem.

Wszystkich nowych redaktorów proszę o zgłoszenie się do mnie lub do Nivei:
Nivea11: Stardoll
Anika6Stardoll, Gadu Gadu: 5386354
w celu ustalenia szczegółów i podania maila.

Serdecznie dziękujemy za wszystkie zgłoszenia!

P.S. Powstaje też plan tygodnia, dzięki któremu usystematyzujemy naszą pracę.

6 komentarzy:

  1. Może w końcu na blogu będzie się więcej dziać. Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, dziękuję serdecznie! Jestem bardzo wdzięczna, mam nadzieję, że nie zawiodę ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, czekam na pierwsze posty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, czekam na posty.

    OdpowiedzUsuń
  5. No to czekamy, gratulację :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  6. No nie wierzę XD
    Odpuściłam sobie blogosferę na kilka dni, a tu wchodzę i taka niespodzianka. Dzięki wielkie!

    OdpowiedzUsuń