5.09.2014

3 sposoby na... darmówki MSW'14

Zaczęła się szkoła, to od razu zrobiło się pusto. By zapełnić (chwilową!) pustkę, przygotowałam dla Was mini artykuł z wykorzystaniem darmowej sukienki i butów MSW. Rzeczy według mnie są tragiczne, szczególnie krój kiecki. Z pewnością znalazły się też osoby zauroczone przez te dwa ciuszki, nie mówię, że nie. Artykuł skierowany jest przede wszystkim do tych, którzy mają problem z wykorzystaniem tych rzeczy. Podjęłam się tego wyzwania, nie wiem jednak, jak dobrze ( o ile w ogóle) mi to wyszło. Ciekawi? 

W pierwszej stylizacji bazą dla sukienki jest kurtka typu bomber. Później już tylko pasujące dodatki z odrobiną srebra. W drugim outifcie chciałam uzyskać efekt wyciętego topu (nie, nie wystaje tam biust haha), dodatki klasyczne- złoto i czerń. Kolejny strój baardzo prosty, z wykorzystaniem butków. Nie lubię platform, ale w miarę znośnie wyglądają z prostymi spodniami. Tu również nie szalałam, jeśli chodzi o kolory, ciężko było mi wyjść z poza kręgu czerni.


1) bomber Evil Panda | sukienka MSW | pasek Original Future | torebka Basics | naszyjnik SLP | buty Fever
2) sukienka MSW + Hot Buys | torebka Miss Sixty | łańcuch PPQ | gladiatorki LE
3) spodnie Dior | top it Girls | torebka Callie's Picks | buty MSW

Co myślicie o tych rzeczach?
 Podobają Wam się stylizacje?

16 komentarzy:

  1. Dwie pierwsze mi się bardzo podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się tylko pierwsza stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  3. W ostatniej dałabym jakiś naszyjnik, bo troszkę pusto.
    Najbardziej podoba mi się 1, aczkolwiek 2 jest bardziej intrygująca ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już zrobiłam artykuł, mam nawet nagłówek zrobiony XD
    Pierwsza genialna, druga bardzo ciekawa, trzecia ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja myślę, że w porównaniu do zeszłorocznych prezentów, te są o niebo lepsze. Stylizacje są bardzo ładne, najbardziej w moje gusta trafiła pierwsza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlaczego pustka? A no dlatego, że nie miałam internetu praktycznie cały ten dzień (dobra, 4,5 dnia, czyli tydzień szkolny) i jest trochę zaległości. Jutro bierzemy się do roboty. Obiecuję i jednocześnie bardzo przepraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiadam też za siebie, bo niby pierwszy tydzień i lekcje organizacyjne, a ja już nie mam na nic czasu. XD
      Z czasem będzie lepiej, bo nauczę się ponownie organizować sobie plan dnia, jak to miałam w zwyczaju robić. :D

      Usuń
    2. Ja w sumie mam czas, ale na dobrą sprawę nie mam o czym pisać jeszcze, a przynajmniej oficjalnie.
      Ej, a co z historią sklepów?

      Usuń
  7. Fajne pomysły na stylizacje szczególnie podoba mi się pierwsza C:
    gabi87623

    OdpowiedzUsuń
  8. A skąd te darmówki? Czemu ja o nich nie wiem? o.o
    Buty są fajne, sukienka też do najgorszych nie należy. Pierwsza stylizacja jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też długo kminiłam skąd ludzie je mają, musisz wejść w kampanię MSW i tam jest coś w stylu "dostarcz do apartamentu". :D

      Usuń
  9. Śliczne, szczególnie trzecia :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza i druga nie zachwyciły mnie w przeciwieństwie do trzeciej, jest cudowna, na pewno wykorzystam trik z platformami i spodniami , akurat posiadam obie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń