7.09.2014

Best Of The Best

/BOTB nie pojawiło się tydzień temu, bo kolekcje były tak słabe, że nie umiałam nawet wskazać rzeczy przynajmniej przeciętnych/
Ten tydzień pod względem dostaw można zaliczyć do udanych. Na początku pojawiło się nowe piętro w Kitsch, ale nie znalazłam nic, co by mnie zachwyciło, a do tego było przystępne cenowo. Następnie zagościło Rio- schemacik złoto+ czerń, do tego trochę różu. Klasyk. Najlepsza moim zdaniem to to złota spódniczka o popularnym ostatnio kroju (których, swoją drogą, pełno było w tym sezonie w sieciówkach, m.in. Zarze). Biała koszulka  ze złotym napisem też można ciekawie wykorzystać, ma ładne wiązanie, cieniowanie też nie błaga o pomstę do nieba. Pora na ostatnią i zdecydowanie najlepszą dostawę tego tygodnia, mianowicie Strike a Pose. To już druga odsłona i można śmiało przyznać, że ta kolekcja bije poprzednią na głowę. Najlepsze okazały się oversizowe płaszcze w dwóch wersjach kolorytycznym (dzięki Bogu, admini zrezygnowali z dodania im sztucznych rąk i postanowili sprzedawać je osobno). Popularna okazała się też bordowa maxi, która wyprzedała się już po 15 minutach, i której niestety nie zdążyłam nabyć (chlip chlip). Ceny tych trzech rzeczy pozytywnie mnie zaskoczyły, spodziewałam się czegoś ok. 100 sd, a tu taka niespodzianka. Jednak admini potrafią czasami być łaskawi. 



Co sądzicie o artykule?
 Posiadacie te rzeczy, a może przymierzacie się do ich zakupu?

12 komentarzy:

  1. Podobają mi się płaszcze i spódnica :) Niestety nic nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak przymierzam się do zakupu płaszczy ze strike a pose... :(:(:( Nie zdążyłam na kolekcję, cały dzień warowałam przy komputerze a jak musiałam wyjść na pół godziny to musieli ją dodać :( Spódnicy nie mam, nie podoba mi się to że jest tak sztucznie złota, wygląda jak tombak, Top mam bo ma fajne wiązanie, ale chyba już go nie użyję bo zaczyna się w moje stylizacje wkradać jesień :)

    alfieralphie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Płaszcze i spódnica cudowne! Żałuje, że nie jestem w ich posiadaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle czekałam na SAP i udało mi się upolować karmelowy płaszcz i spódnicę, poza tym jeszcze 4 rzeczy. Zgadzam się, wszystkie 3 ciuchy z tej kolekcji, wymienione w BOTB mają całkiem przystępną cenę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko bardzo mi się podoba wszystko :) ale nie mam nic :(((
    gabi87623

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie posiadam żadnej rzeczy z wymienionych powyżej. Chciałam zakupić płaszcze, jednak rozeszły się jak świeże bułeczki. Natomiast zastanawiam się nad kupnem topu ze złotymi napisami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Płaszcze są świetne, spódnica również. Nogi są bardzo ładnie ustawione :-). Z RIO spodobał mi się ten top, a muszę muszę przyznać, że spódniczka też nie jest niczego sobie. Nie mam nic z tych rzeczy (jeszcze ;-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam nic, ale przyłączam się do wielbienia płaszczy, są rzeczywiście świetne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam spodenki i bluzkę, na płaszcze nie zdążyłam :-(

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam oba płaszcze, ale chyba girls just wanna have fun wpadnie w końcu w moje rączki ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety zapomniałam, że SaP ma wejść do sp i kupiłam jedynie płaszcz z psem :c

    OdpowiedzUsuń