13.09.2014

SWW Random challenge - Tego jeszcze nie było!

Witajcie!
Aby troszkę urozmaicić bloga, wpadłam na pomysł, którego jeszcze nie widzieliście na żadnym innym blogu o Stardoll. Inspirując się wszystkimi wyzwaniami na Facebooku (i nie tylko), takimi jak popularne ostatnio ALS Ice Bucket Challenge czy (o mniej wzniosłym celu) wyzwanie z fikołkami.
Ideą naszego wyzwania jest pokazanie dystansu do siebie i do swoich stylizacji, a także dobra zabawa. Dzięki temu możecie również przetestować swoje możliwości w dość nieprzewidywalnej sytuacji.

O co dokładnie chodzi?
Wyzwanie polega na stworzeniu jak najlepszej stylizacji z kompletnie przypadkowych ubrań.
Losujemy je za pomocą generatora liczb (najlepiej tego).
Najpierw losujemy numery stron, z których będziemy brać ubrania.



Następnie losujemy numery miejsc w szafie, na których znajdują się ubrania.
Jest ich 9 na każdej stronie. Miejsca ponumerowane są jak na poniższym obrazku:




Każdej stronie przyporządkowujemy kolejno, wg. losowania numer ciucha.
Czyli w tym przypadku:

98 ---> 4
53 ---> 6
66 ---> 4
15 ---> 2

Analogicznie robimy z dodatkami.

Ja wylosowałam takie oto ciuchy:


I skleciłam z nich taką stylizację:

(piękna, nie? I o to chodzi! ;p)


Zasady:
- po tym, jak zostałeś wyzwany, masz 72 godziny na zrobienie stylizacji według powyższej instrukcji.
- stylizację umieszczasz w poście na blogu, na którym piszesz (ew., gdy nie masz takiej możliwości, prosisz o publikację u nas), nadając dla postu tytuł "SWW Random Challenge". Umieszczasz też informację o tym, kto Cię wyzwał i podajesz link do postu, w którym Cię wyzwano.
- w poście masz prawo wyzwać max. 3 osoby (które potem powinieneś powiadomić o tym w KG lub wiadomości prywatnej)
- w przypadku niewykonania wyzwania lub przekroczenia czasu na wyzwanie, musisz kupić babeczkę osobie, która Cię wyzwała.

- kiedy osoby, które wyzwałeś opublikują swoje stylizacje, dodaj linki do postów z ich stylizacjami w poście, w którym wyzwałeś te osoby.

W razie jakichkolwiek pytań, piszcie pod tym postem albo bezpośrednio do mnie.

A teraz najciekawszy fragment posta. Oficjalnie wyzywam:
- Jarus55
- Weronikao99
- koralina2346
Macie 72 godziny na wykonanie i opublikowanie stylizacji. Powodzenia!

21 komentarzy:

  1. o matko :o Świetny pomysł! No to biorę się do roboty XD

    OdpowiedzUsuń
  2. co to ALS Ice Bucket Challenge?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie wylewają sobie na głowy wiadra zimnej wody, żeby zwrócić uwagę na rzadką chorobę i przy okazji dawać datki na fundację pomagającą chorym na tę przypadłość.
      http://en.wikipedia.org/wiki/Ice_Bucket_Challenge

      Usuń
    2. Ta woda jest po to żeby się poczuć jak osoby chore na tą chorobę.

      Usuń
    3. ula, czyżby troll?

      Usuń
  3. A mogę prosić o przedłużenie? Bo teraz jadę na wesele i mnie nie będzie do poniedziałku XD Pomysł jest zajebisty, z chęcią bym wykonał to zadanie, ale w tej chwili raczej nie zdążę zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. W co ja mam się ubrać, bo nie za bardzo wiem? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za pomocą generatora losujesz najpierw strony, z których bierzesz ciuchy (oczywiście z szafy w dodatkowych pokojach), a następnie losujesz konkretne miejsca, w których one znajdują się na stronie w szafie. Na to składają się 2 losowania, w wyniku których otrzymujemy po 4 liczby, które według kolejności losowania przyporządkowujemy do siebie. W pierwszym losowaniu musisz dać zakres liczb od 1 do numeru ostatniej strony w Twojej szafie, w drugim od 1 do 9 (bo na stronie w szafie jest 9 "slotów").
      Tak samo robisz z dodatkami.
      Potem robisz z tego stylizację i umieszczasz w poście, wyzywając kolejne osoby.

      Usuń
    2. Aaa, rozumiem już :D Dzięki.

      Usuń
  5. Świetny pomysł. Tego jeszcze nie było i jestem bardzo ciekawa rezultatów :D

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest mega! Jeju, ale mnie się to spodobało! Wielki plus za taką atrakcje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny pomysł! Mi wyszła menelka-fanka 30 stm xd (nikt mnie nie nominował, tak po prostu zrobiłam, żeby zobaczyć do wyjdzie ;>)
    http://imgur.com/4MlYAYG
    ManiakPupili

    OdpowiedzUsuń
  8. Teraz tylko pozostaje czekać, aż mnie nominują.... świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały pomysł, W ogóle - wow, że na coś takiego wpadłaś! Jest świetnie! Stylizacja... zwala z nóg :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń