19.09.2014

Nelly.com - co kupiłam? +lookbook

Dzisiaj artykuł odnośnie najnowszej dostawy do Nelly.com. Nie wiem, jak było w Waszym przypadku, ale ta kolekcja skradła moje serce. Jest bardzo dużo ładnych rzeczy, natomiast ceny nie są aż tak ładne. Co prawda napis w obrazku poniżej nie do końca się zgadza, bo z tych rzeczy w mojej szafie goszczą jak na razie tylko numerki 2, 6 oraz 8. Gdy tylko dorobię się większej sumy stardollarów, kupię wszystko z poniższego obrazku, jak nie więcej. 

Przygotowałam trzy podglądowe stylizacje. W pierwszej użyłam spodni i swetra, w drugiej futra, natomiast trzecia to kolejna propozycja z białym sweterkiem, który wręcz pokochałam. Wiecie lub nie, uwielbiam biel i przemycam ją dosłownie wszędzie, dlatego podejrzewam, że nie raz zobaczycie moją doll w tym ubraniu.





Jak Wam się podobał artykuł?
 Co sądzicie o tej kolekcji?

14 komentarzy:

  1. Te ciuchy są wprost genialne C: Co do stylizacji są ładne oraz świetnie dobrane kolorystycznie .
    gabi87623

    OdpowiedzUsuń
  2. Ich wykonanie podbiło moje serce-wszystkie mają świetne cieniowanie. Na razie kupiłam futerko i plecak, ale na pewno skuszę się też na inne ciuszki. Jeansy na pewno dołączą do zakupów z tej dostawy.
    Najbardziej do gustu przypadła mi stylizacja numer 2.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolekcja dla mnie średnia, ale stylizacje wyszły Ci genialne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolekcja super, ja wybrałam trochę inne rzeczy.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  5. Numer 13 to mój must have ;) Kolekcja świetna

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  6. Dwojeczka to takie cudo! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolekcja bardzo mi się spodobała! :) Boyfriendy podbiły moje serce! Ubrania są bardzo starannie wykonane. Raczej kupię większość tej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Omomom, trzecie stylizacja jest cudowna! Mnie podoba się większość rzeczy przedstawionych na obrazku, ale albo nazbieram, albo nie nazbieram na max. trzy rzeczy. Na pewno postaram się zdobyć plecak, biały sweterek i crop top.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolekcja chyba najlepsza jak do tej pory! Ostatnia stylizacja jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń