24.09.2014

Kłopotliwe ubrania

Witajcie kochani! Jestem Karolina i dostałam szansę pisania na tym blogu. W każdy poniedziałek z mojej strony będą ukazywały się posty, w którym przedstawię Wam pomysł na ubrania, które sprawiają Wam kłopot. 

Macie jakąś rzecz* z którą nie możecie sobie poradzić? Wklejcie link do zdjęcia na którym będzie się ona znajdować lub podajcie markę, nazwę, cenę i opiszcie ją krótko, a ja spośród propozycji wybiorę kilka z którymi wykonam stylizacje! 

Jeszcze mam pytanie co do wyglądu postu. Macie jakieś oczekiwania z mojej strony?

Pierwszy post już w ten poniedziałek! Pozdrawiam gorąco!

*dana rzecz musi znajdować się w starplazie, abym miała do niej łatwy dostęp

10 komentarzy:

  1. Czekam na post! Powodzenia! :) Nie mam nic na razie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że będziesz tu pisać. :-) Co do wyglądu to widziałabym to w ten sposób, że przedstawiasz te rzeczy w ramkach z Katalogu i pod spodem dana stylizacja z danym ubraniem. Zaraz coś dla Ciebie znajdę, hehehe. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciało mi się powiększać. Dziś coś całkiem świeżego :p http://bankfotek.pl/image/1792935.jpeg

      Usuń
  3. Jak coś znajdę to wstawię :)
    gabi87623

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobię Ci na złość i postaram się dodać coś trudnego :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też macie, niby w Bonjour Bizou -10% przeceny? :D
    Z bb również, ten sweter :D
    http://bankfotek.pl/view/1793471
    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam z niecierpliwością :D

    OdpowiedzUsuń