13.09.2014

2 sposoby na... szorty HB

Dziś do Starplazy doszedł nowy Hot Buys. Są to czarne, podarte szorty z wysokim stanem. Według mnie, te spodenki to jedne z najlepszych HB tego miesiąca i polecam Wam ich zakup, mimo okropnej ceny. Od razu po zakupie postanowiłam stworzyć z nimi dwie stylizacje, które znajdziecie w rozwinięciu. Ciekawi mnie też, co wy sądzicie o tych szortach i czy jesteście już ich posiadaczami? :)


W pierwszej stylizacji szorty połączyłam z wzorzystą koszulą, dodałam buty i kopertówkę z ćwiekami, i tak oto wyszedł zestaw b&w z pazurem! Drugi set to bardziej letnia stylizacja. Ciemne szorty połączyłam z jasnymi kolorami, dodałam torebkę w panterkę i oczywiście okulary, z którymi moja doll się nie rozstaje i musicie mi to niestety wybaczyć. 
Co sądzicie o stylkach?



koszula PPQ | torebka Avril Lavigne | buty Laboutin | okulary Mr.
koszula Archive | blazer It Girls | torebka Archive | sandałki YH | okulary Mr.


11 komentarzy:

  1. One są cudowne! A stylizacje równie dobre.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne stylizacje, a spodenki są niesamowite

    OdpowiedzUsuń
  3. Szorty niesamowite, stylizacje cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza stylizacja bije wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacje są genialne podoba mi się bardziej nr 1 ale szorty strasznie drogie.
    gabi87623

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne zarówno szorty, jak i stylizacje. Wykorzystałaś je świetnie. Niestety, nie będę przepłacać, mam sporo wydatków, a u mnie z kasą słabo :')

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja lala ma klasę i nie będzie nosiła takich wulgarnych rzeczy. Cd stylizacji to druga jest fajna, ciężko jest wykorzystać to body

    OdpowiedzUsuń
  8. Szorty mnie nie przekonują, ale fajne stylizacje :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodenki mam :) Stylizacje są fajne, ale według mnie, druga ma za duży dekolt :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń