12.09.2014

co warto kupić: MAWI

Dziś dość nieoczekiwanie do starplazy weszła nowa kolekcja mało lubianego sklepu z biżuterią MAWI London. Nie każdy wie, że dodatki z tego sklepu są inspirowane realnym domem mody, który ma swoją siedzibę w Londynie. Dzisiejsza dostawa jest zainspirowana kolekcją S/S 2013, między innymi tymi projektami. Dodatki nie zostały zbyt ciepło przyjemne, jednak ja postanowiłam zachęcić Was do pomyślenia nad tą oryginalną biżuterią prosto z robotów (swoją drogą ciekawy pomysł). Zachęcam do rozwinięcia!


Niewątpliwie najbardziej zauważalnymi elementami kolekcji są bogato zdobione kopertówki. Ich ceny nie zachęcają, ale mimo tego polecam zaopatrzyć się w niektóre z nich - mnie przypadły do gustu niebieska z żółtymi kryształami, szara z zielonymi kryształami i jedyna w swoim rodzaju ruda z czarnymi kryształami. Reszta kolekcji już nie prezentuje się tak pozytywnie. Można by jeszcze zwrócić uwagę na niektóre pierścionki oraz rozbudowany żółto-niebieski naszyjnik z pierwszego piętra, szkoda tylko, że te artykuły nie są praktyczne.

Przygotowałam dla Was również trzy stylizacje, każda z inną torebką. Krótko mówiąc nie jestem z nich zadowolona, ale nie stać mnie na nic lepszego. Przykro mi.


Jak Wam podobał się artykuł i stylizacje?
Daliście się porwać inwazji robotów?

14 komentarzy:

  1. Świetne zastosowanie! Sama dostawa mnie nie zainteresowała, ale ten post jednak przykuł moją uwagę co do tych ozdób.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł na dodanie do tych kopertówek pasków :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zieleń *.*
    Ta ostatnia tak współgra ze sobą geometrycznie.I buty są jakby stworzone dla torebki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście, połączenie stylizacji z tymi torebkami jest świetne :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne, o wiele lepiej wyglądają na paskach. Plus jestem zauroczona fryzurą w ostatniej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. nic nie warto! pierwszy obrazek jest pięknie kolorowy, robociki są strasznie cudowne i zaraz sobie zrobię screena i je zapiszę omgf!! co do stylizacji.. jakoś mnie nie przekonują, ale ostatnio wszystko mi się wydaje tandetne, więc może jest ok . I fryzura w trzeciej stylizacji to miazga!!! ale w drugiej koczek dałabym niżej, tak jak sama miałam :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Z dostawy nic nie kupię, ale fajny pomysł na torebki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dostawa nie zabardzo mi wpadła w oko ,twoje propozycje bardzo mi się podobają i fajny koczek :)
    gabi87623

    OdpowiedzUsuń
  10. Te torebki są świetne! Ostatnia stylizacja najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzecia stylizacja świetna, przekonałaś mnie do kupna torebek, a miałam nic nie kupować.

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebki są piękne, ta ruda jest fantastyczna. Najbardziej podoba mi się druga i trzecia, ale właśnie ta trzecia - ona to w ogóle wymiata! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna i nieoczekiwana dostawa. Na samym początku ceny wynosiły- 999sd i sm ,ale potem wszystko się naprawiło. Jeszcze jeden błąd: szaro-zielona torebka kosztowała 11SM!!! Na szczęście w dniu dostawy siedziałam na stardoll i zdążyłam ją kupić ;;P Memcik09

    OdpowiedzUsuń