21.09.2014

3 sposoby na: darmowy płaszcz

Pamiętacie jeszcze artykuł o niechcianej kopertówce, królowej starbazaaru? Przyszedł i czas na króla, czyli wielokrotnie wykorzystywany przez adminów płaszcz. Był darmówką dla początkujących, był w sklepie, był kiedyś w prawie każdym konkursie do zgarnięcia za sam udział... Trudno go nie znać!


Chyba największą zaletą tego ubrania jest kolor. Na stardoll jest dość sporo kolorystycznie podobnych ubrań, ale zawsze możemy połączyć go z czernią lub bielą. Wzór płaszcza też nie jest najgorszy, wiele podobnych nadruków znajdziemy w starszych kolekcjach Antidote. Moim zdaniem jego największymi wadami jest jego długość, kołnierz i okropny pasek. Wykonanie też pozostawia wiele do życzenia. Niemniej, warto go założyć i wyróżnić się z tłumu. To wcale nie jest takie trudne!

Standardowo mam dla Was trzy stylizacje. Nie ukrywam, miałam ochotę poeksperymentować i jestem z tego całkiem zadowolona. W pierwszej nie szalałam z kolorami, ale za to stworzyłam ciekawe spodnie z falbaną, które moim zdaniem świetnie wyglądają z tym płaszczem! W drugiej bardzo podoba mi się połączenie naszego płaszcza ze spodniami, reszta to zwykłe dodatki. Trzecia to zdecydowanie powiew zimy, futrzany szalik i kapelusz to z pewnością przyjemne dodatki, a wzorzyste leginsy dodają czegoś szczególnego.


Jak Wam spodobał się artykuł i stylizacje?
Spróbujecie wymyślić coś z tym płaszczem?

9 komentarzy:

  1. Świetne zastosowanie. Kiedyś wykorzystałam błąd z tym płaszczykiem i zakupiłam mnóstwo sztuk. Potem sprzedałam za 3-4sd.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, w 3 stylizacji jest coś hipnotyzującego i właśnie dlatego jest ona moją faworytką. Pierwsza jest równie ciekawa, dzieki tej falbance.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam tego płaszcza, szczerze to widzę go może po raz trzeci. Najładniejsza jest 1 stylizacja : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzecia stylizacja jest cudowna, podoba mi się ten mix wzorów i dobór zimowych akcesoriów. Sam płaszcz do najlepszych nie należy, ale jak widać - można go dobrze wykorzystać. O dziwo, chyba go nie posiadam, ale nie jestem pewna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekh, nazwiecie mnie zacofaną i tak dalej, ale ja płaszcz widzę pierwszy raz w życiu, serio.
    Bardzo podoba mi się pierwsza stylizacja, skąd ten kapelusz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam ten płaszcz z milion razy . Stylizacje cudne podoba mi się pierwsza.
    gabi87623

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaję mi się, że nawet mam ten płaszczyk, nie wykorzystałam go jednak nigdy :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  8. Płaszcz miałam kiedyś w 200+ sztukach, ale posprzedawałam, jednak coś tam mi zostało. Na początku byłam sceptycznie do niego nastawiona, ale po jakimś czasie mi się spodobał, jednak kompletnie nie miałam pomysłu na stylizację.
    Druga jest najlepsza, ale pozostałe również świetne :)

    OdpowiedzUsuń