29.09.2014

Kłopotliwe ubrania

Witajcie kochani! Już myślałam, że nie wyrobię się z postem dla Was, ale jednak dałam radę. Otrzymałam od Was 3 propozycje ubrań, ale tylko dwa z nich mogłam wykorzystać, ponieważ jedna rzecz jest niedostępna w starplazie (chyba że ją przegapiłam) i w mojej szafie również jej nie ma. Przejdźmy do treści posta. 

Pierwsza rzecz, z jaką się borykałam, to żółty sweterek. Jego koszt jest niewielki, ma świetny żywy kolor i piękny wzór. Jedynym jego minusem jest góra, która powiększa barki. Z czym go najlepiej łączyć? Zdecydowanie płaszcz, który zakryje ramiona, będzie idealnym rozwiązaniem. A co z resztą? Jeśli chodzi o dodatki najlepiej postawić na złoto, które dobrze zgra się ze sweterkiem. Czarne lub jeansowe spodnie z wysokim stanem to najlepszy wybór.

Drugą Waszą propozycją jest kurtka połączona ze sweterkiem. Jest ona droga, przekombinowana i zdecydowanie nie warta zakupu, jednak udało mi się coś z nią stworzyć i jestem zadowolona. Z czym ją łączyć? Ciekawym w niej elementem jest niebieski sweterek, który ma prześliczny kolor. To na nim warto skupić uwagę i zasłonić niepotrzebne elementy. Do tego przyda się płaszcz - czarny, granatowy, szary, biały. Reszta należy już do Was. 

Co sądzicie o poście i stylizacjach? Podoba Wam się taki sposób przedstawiania?

Z czasem postaram się coś udoskonalić, jednak teraz miałam zbyt mało czasu, żeby bardziej popracować nad postem. Mam nadzieję, że pomimo to choć w małym stopniu się Wam spodoba :)

Pod tym postem możecie także wstawiać screeny ubrań do następnego posta. Przypominam, że dana rzecz ma znajdować się w starplazie, abym miała do niej łatwy dostęp. 

Buziaki, Karolina ♥♥♥

9 komentarzy:

  1. Druga propozycja bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne miałaś pomysły na te ubrania, w jedynce jednak buty bym zmieniła :) Fajny post!

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci, że myślałam, że sobie nie poradzisz, a jestem bardzo zaskoczona :) Świetne stylizacje!

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  4. Super to wyszło ;3 Sweterek w drugiej stylizacji bosko wygląda *.*
    To ja dam po hardkorze:
    http://i60.tinypic.com/a5ahr8.jpg
    mweheheheh xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne stylizacje druga ładniejsza :3 Nie mogę się doczekać następnego.
    gabi87623

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest mój problem :/
      http://bankfotek.pl/view/1795246

      Usuń
  6. Świetnie to wszystko wyszło, zarówno stylizacje, jak i wygląd posta. Bardzo podoba mi się wykorzystanie tego sweterka (nadesłanego przeze mnie xD). W pierwszej podoba mi się podszewka w płaszczu i ogólne skomponowanie ubrania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne stylizacje, w drugiej bardzo dobrze sobie poradziłaś.

    OdpowiedzUsuń