2.09.2014

Must Have #34

Witam Was w ten piękny (haha, zabawne) dzień, w którym tak bardzo cieszymy się z powrotu do szkoły. ♥
Must Have wraca po dosyć długiej przerwie spowodowanej naszymi ciągłymi wyjazdami, teraz mamy nadzieję, że z czasem będzie lepiej. Dziś w artykule prawie wszystkie rzeczy za sm, czyli mam nadzieję, że tak jak lubicie! Zapraszam do rozwinięcia.




1) Sporty Gladiator Sandals | No Name | 40 sm - Czarne sandałki typu gladiatorki z aplikacjami. W Starplazie dostepne są już kilka lat w wyszukiwarce. Zdecydowanie warto je mieć- za tę cenę! Do tego można stworzyć ciekawe DIY łącząc je z innymi butami.
2) Leopard Print Shift | It Girls | 50 sm - Tę sukienkę w panterkę odkryłam stosunkowo niedawno. Ma ładny print, prosty i jakże funkcjonalny krój i przystępną cenę, co najważniejsze. Również nie należy do najnowszych artykułów, mimo to nie możemy narzekać na jej wykonanie, prawda?
3) Blue Trompe I Eil Bag | Original Future | 76 sm - Kolejna upolowana przeze mnie w zakamarkach starplazy zdobycz- torba na pasku w pięknym kolorze baby blue. Jej największą wadą jest nadruk okularów, ale ten łatwo zakryć. Moim zdaniem, równie dobrze mogłaby być za sd, a tu taka niespodzianka, o.
4) Cloud Vinyl Skirt | Bonjour Bizou | 172 sm - Spódniczka ze stosunkowo nowej dostawy do BB. Krój jest dosyć pospolity, ciuch zachwyca jednak materiałem! Tkanina o metalicznym połysku i koloru stali. Same zalety, lećcie kupować, naprawdę warto!
5) Mega Necklace | Cheap Monday | 8 sd - Na koniec rzecz za sd, którą możliwe, że zna każdy, ale nie każdy posiada. Ten łańcuch zdecydowanie zasługuje na tytuł Must Have. Idealne uzupełnienie stylizacji i jeden z najbardziej praktycznych dodatków. To trzeba mieć!


W pierwszej stylizacji sandałki dobrałam do czarnej sukienki i cekinowego blazera, buty możecie połączyć też z inną parą obuwia, tworząc obcas, wszystko zależy od Was! Druga stylizacja jest typowo wieczorowa, do sukienki dobrałam szykowne, czarne futro. Następny set utrzymany w nieco sportowym klimacie. Największy mankament torby (nadruk) zakryłam ozdobą diy. Czwarty strój to minimalizm, utrzymany w kolorach bieli i srebra. Ozdobą ostatniej stylizacji jest koronkowa sukienka, do której dobrałam nasz srebrny łańcuch, dzięki niemu nie jest zbyt dziewczęco.
/Aby przyjrzeć się stylizacjom z bliska, otwórzcie obrazek w nowej karcie/


1) sukienka SLP | blazer WOTW | kolia SLP | gladiatorki No Name | torebka Chanel | okulary Mr.
2) futro Royalty | sukienka It Girls | chanelka Special Offer | łańcuch PPQ | okulary Riviera | buty Subcouture
3) spodnie Original Future | koszula Young Hollywood | torebka Original Future + Decades + SuitShop | sandałki Young Hollywood
4) spódniczka B.Bizou | crop top Basics | kurtka Archive | torebka Callie's Picks | sandałki B.Bizou
5) sukienka Young Hollywood + Basics + B.Bizou | łańcuch Cheap Monday | sandałki Fever

10 komentarzy:

  1. Od razu kupiłam torbę i mam zamiar skusić się również na pozostałe rzeczy, chociaż sukienka nie do końca mnie przekonuje, sama w sobie. W sumie wygląda naprawdę nieźle w stylizacji (tak lubię czerń i złoto ;3), że raczej ją kupię, w końcu dużo mnie to nie kosztuje ;p
    Co do stylizacji, to najbardziej podoba mi się 2 i 5.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie ładne stylizacje i rzecy, poaz sukienką; nie podoba mi się ona. Szkoda że torba ma taki długi pasek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam sukienkę i spódnicę jestem z nich bardzo zadowolona .
    Co do stylizacji są świetne najbardziej podoba mi się pierwsza natomiast najmniej trzecia niestety coś mi w niej nie pasuje nie wiem co. Ale jestem marudna xd
    gabi87623

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, świetny Must Have :) Zwróciłaś moją uwagę na sukienkę i torebkę, których do tej pory nie zauważałam. Pędzę po nie do Starplazy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy wybrałaś. Stylizację bardzo ładne, a najbardziej podoba mi się 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z pewnością dokupię sandałki i sukienkę, a na naszyjnik będę musiała przyoszczędzić. Piękne stylizacje, do gustu najbardziej przypadła mi pierwsza i ostatnia. Świetny artykuł :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne rzeczy pokazałaś, muszę mieć tą torebkę :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam 4 i 5, to już postęp, dokupię torebkę.
    Stylizacje mnie urzekły, a szczególnie pierwsza, druga oraz czwarta, łał :D

    OdpowiedzUsuń