17.03.2014

Stylizacje za starmonety #2

Witajcie w kolejnym poście! Dziś główną kwestią będzie...

Tak, kolor różowy, czyli jak to niektórzy twierdzą - "kolorek barbie". Nie lubię tego określenia i nie uważam, że odcienia tego używają tylko barbie czy przysłowiowe "plastiki". Jak powszechnie wiadomo, odcieni różu jest pełno, zaczynając od pastelowego, kończąc na fuksji. Jest jednym z moich ulubionych kolorów, zwłaszcza 
w wersji jasnej magnolii.




Lubicie ten kolor? Co sądzicie o poście? Komentujcie! :)

37 komentarzy:

  1. Podoba mi się tylko pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza stylizacja powalająca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się, pierwsza, to cudo.. *.*

    Agatka_IS

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza bardzo ładna, reszta ok.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacje nie podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko pierwsza mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. stylizacje brzydkie, ale podoba mi się napis na górze

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacje ładne. Najbardziej podoba mi się 3 : )

    OdpowiedzUsuń
  9. 2 jest okropna, reszta taka sobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zazdroszczę kopertówki z 1, gdzie ją można było dostać?

      Usuń
    2. chyba dwa czy trzy lata temu, spring suprise

      Usuń
    3. bazzar - torebki - od 2 do 5 sd i znajdziesz :)

      Usuń
    4. ja ja mam za 0 sm, bo dostalam ja na rozpoczecie mojej przygody (y) na stardoll.

      Usuń
    5. Chyba z tej kampanii było można dostać ;d

      http://stardoll-i-my.blogspot.com/2010/03/wiosenna-kampania.html

      Usuń
    6. ej, ale tej torebki się nie da sprzedawać :p

      Usuń
    7. Różnych rzeczy z kampanii w ogóle się nie da sprzedawać, a kiedyś się dały. Ach, ten stary Stardoll [*]

      Usuń
    8. Boże, Boże, pomyliło mi się z tą - http://www.bankfotek.pl/view/1690253
      Racja, tej się nie da sprzedawać - sprawdzałam.

      Usuń
    9. Dziękuję i żałuję :c

      Usuń
  10. Ludzie to sie tylko czepiają. Nie tak łatwo jest zrobić stylizację, a co dopiero trzy za same starmonety, więc odpuśćcie. Mi osobiście podobają się wszystkie! :)

    -A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "-A" atakuje nawet na sd! :o
      boje się, że zaraz zdejmę bluzkę, a tam kości. XD

      Usuń
    2. Dokładnie o 20.00 macie być w lesie, bo mam waszą Alison, hehe.

      Kisses - A ♥

      Usuń
    3. Do żadnego lasu nie pójdę, bo jak pójdę, to moja stopa będzie krwawić przez taką metalową pułapkę, nie wiem jak to się nazywa xD

      A tak, to cholernie nie mogę się doczekać finału PLL! ♥

      Usuń
    4. TYLE FANÓW PLL! :O Z jednej str chce finał,bo dużo sie dowiemy,a z drugiej strony nie chce,bo będziemy musieli czekać az do czerwca na nowy sezon :(

      -A.

      Usuń
    5. sikałam na tych scenach ze Spence w lesie. XD
      właśnie, a to dopiero środa! pewnie Marlene i tak nie zaplanowała powiedzieć nam o wszystkim od razu, przecież musi być też coś w piątym sezonie. :c

      Usuń
    6. Mi się wydaję, że na ostatniej scenie ostatniego odcinka czwartego sezonu zobaczymy przerażające miny Kłamczuch jak zobaczą jak gościu ściągnie maskę (ale my nie zobaczymy) I KONIEC FINAŁU XDDDDDDDDD Taka sama sytuacja ze świnką w samochodzie xD

      Usuń
    7. No ale przynajmniej dowiemy się kto próbował zakopać Ali,i wg jak było tej nocy :)

      -A.

      Usuń
    8. A jak było z tą świnką,to ja myślałam że to martwy Wilden w tym bagażniku będzie,no ale... :D

      -A.

      Usuń
    9. obstawiam taką samą wersję, nie zobaczymy pewnie nic więcej niż w promo XD
      chociaż w sumie bardzo się cieszę, że wydarzenia z *tamtej nocy* wreszcie będą poukładane, no i ogólnie na cały finał asfgsasdfsa. :D

      Usuń
  11. Pierwsza stylizacja jest wręcz genialna *.* Szkoda, że nie mam kapelusza z Bizou :D Muszę kupić spodnie z drugiej stylizacji.

    zuzi1506

    OdpowiedzUsuń
  12. A mi się stylizacje podobają, chociaż trzecia trochę za pusta. Ja za
    same sm nie umiem zrobić nic :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza stylizacja najlepsza.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń