25.03.2014

Must Have #23


1) Candy Little Sweater | Bonjour Bizou | 11 sd - Uroczy, krótki sweterek w kolorze na pograniczu baby blue i lawendy. Nadaje się idealnie do delikatnych, wiosennych stylizacji- świetnie komponuje się z pastelami, ale warto też poeksperymentować i zestawić go np. z czernią.

2) PPQ Gold Chain Necklace | PPQ of Mayfair | 7 sd - Ten bardzo dobrzy wykonany, złoty łańcuch powinien należeć do każdego z Was! Jest bardzo praktyczny i "chowa się pod włosy i ubrania", co znacznie ułatwia tworzenie stylizacji.

3) Fringed Slimcut Jeans | It Girls | 11 sd - Początkowo nie byłam do tych spodni nastawiona pozytywnie, teraz je uwielbiam. Mają praktyczny kolor -no bo w końcu czerń pasuje do wszystkiego- a modne frędzle (m.in.trend sezonu s/s 2013) dodają im oryginalności.

4) Feral Stripe Heels | Rio | 96 sm - Czarno-białe czółenka z domieszką mięty. Mają ładne paski wokół kostek, do ich zakupu przekonała mnie przede wszystkim waluta i kolorystyka. Jeśli macie nadmiar SM, te buty powinny być na szczycie listy zakupów!

5) Chandel Bag | Miss Sixty | 14 sd - Na koniec jedna z moich ulubionych torebek w Starplazie. Burgundowa, na pasku, ze zloty sprzączkami- śliczna! Niektórym z Was może zrazić dosyć wygórowana cena, ale mówię, warto ją zakupić. Nada się do wielu stylizacji.


1) spodnie Apres Ski | sweter Bonjour Bizou | pasek Callie's Picks | kapelusz Decades + It Girls | łańcuch Nelly.com | tatuaż Evil Panda | torebka Fallen Angel | okulary Decades | buty Nelly.com

2) spódnica Voile + It Girls | bluzka Basics | kurtka Original Future | torebka Hot Buys Summer Retro | łańcuch PPQ of Mayfair | buty Nelly.com

3) sweter Bonjour Bizou | kurtka Bonjour Bizou | spodnie It Girls | pasek DKNY | torebka Callie's Picks | kapelusz Decades + It Girls | buty Special Offer

4) sukienka Apres Ski | narzutka It Girls | torebka Chanel | kapelusz PPQ of Mayfair | buty Rio | pasek Original Future

5) spodnie It Girls | torebki Miss Sixty + Rio | bluzka Rio | tatuaż Evil Panda | buty Riviera | kapelusz Decades + It Girls | pasek DKNY | okulary No Name

Podobał Wam się artykuł i stylizacje?

15 komentarzy:

  1. nie przepadam za rzeczami, które wybrałaś, ale stylizacje ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wszystko prócz torebki. Ją kupię.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne stylki i świetny opis! na pewno jeszcze zastanowię się nad kupnem paru rzeczy ;)
    ayienn

    OdpowiedzUsuń
  4. stylizacja 1 najbardziej mi przypadła do gustu

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam butów i torebki, a stylizacje średnio mi się podobają :C

    OdpowiedzUsuń
  6. Dwie ostatnie stylizacje są świetne! Mam wszystkie artykuły.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się pierwsza i ostatnia stylizacja. Z tych rzeczy posiadam tylko naszyjnik.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam tylko bluzki z numerem 1. Stylizacje ładne, szczególnie ostatnia :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne stylizacje. Najbardziej podobają mi się stylizacje nr. 3,4 i 5 :):):)

    SolKlaudia70083

    OdpowiedzUsuń
  10. jak dla mnie to tylko bluzeczka jest MH

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam zamiar kupić niebieski sweterek. Podobają mi się wszystkie stylizacje, a w szczególności 2 i 4 ♥

    zuzi1506

    OdpowiedzUsuń
  12. Nic nie posiadam, stylizacje takie sobie, 3 i 4 ładna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie posiadam nic z tych rzeczy, ale możliwe, że kupię łańcuch/naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń