23.03.2014

Best of the best

Znowu mamy weekend, więc pora na kolejną dawkę rzeczy, które według Was cieszyły się największym powodzeniem wśród nowych dostaw.W tym tygodniu w Starplazie pojawiły się aż trzy nowe kolekcje. Mowa oczywiście o Rio, Nelly.com oraz Super Supreme. Jeśli chodzi o pierwszy sklep, zdecydowanie największą popularnością cieszyły się biały oraz czarny blazer. Mają dosyć specyficzny krój, idealnie jednak nadają się do minimalistycznych stylizacji. Powodzenie zdobył też bogato zdobiony naszyjnik. Nie jest nudny, ożywia wiele stylizacji. Najnowsze dwa piętra w sklepie Nelly.com nie zachwyciły stardollowiczów, ubrania są dosyć słabej jakości. Z tego co zauważyłam, wielu kupowało jeansową koszulę w malutkie wzorki. Wykonanie nie powala, ale print, muszę przyznać, całkiem ładny. Niektórzy zdecydowali się również na zakup kopertówki w podobnej kolorystyce. Jest ciekawa i dosyć praktyczna. Sklep Super Supreme powrócił do Starplazy z nową kolekcją po naprawdę długiej przerwie. Mimo, że wielu stardollowiczów zrezygnowało z zakupu jakiejkolwiek z lalek, znaleźli się zwolennicy tego sklepu. Wywnioskowałam, że największą popularnością cieszyła się podobizna Cary Delevingne. Często kupowane były też lalki przypominające Karla Lagerfelda i Miley Cyrus, ale ,częściowo z własną sympatią, postanowiłam w dzisiejszym wydaniu wyróżnić pannę Delevingne. 
Tradycyjnie, teraz pora na wersję obrazkową.



_______________________________
Posiadacie któreś z rzeczy?
Zgadzacie się z moimi wyborami?

14 komentarzy:

  1. Muszę kupić numer 4... ale za aż 60 sd? :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście, pomyliły mi się numerki. już poprawiłam, dzięki. c:

      Usuń
  2. Blazerki dzisiaj kupiłam, a żeby potem nie żałować. Nad koszulą się zastanowię, a torebkę chcę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam blezerki,zastanowię się nad naszyjnikiem.
    olimandra89

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie kupiłam niczego z wyżej wymienionych rzeczy, ale mam w planach zakup naszyjnika i koszuli :) Zgadzam się z Twoimi wyborami.

    zuzi1506

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic nie kupiłam i nic nie kupię.

    Agatka_IS

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę kupić blazer biały, zgadzam się z wyborami prawie w 100% (kopertówka mi nie odpowiada), najbardziej trafnie z Carą, jest świetna i już ją mam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam blezer biały. Chyba zakupie kopertówke.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tylko czarny blazer i nie planuje zakupu innych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jedyneczka jest moja (a właściwie są moje), nad dwójką się zastanawiam, 3 jest świetna, 4 mi się nie podoba, na jej miejsce dałabym tą taką koszulę z nelly o nieznanym mi kolorze, a piątka to dla mnie beznadzieja - tak samo jak cała kolekcja tych bezużytecznych i drogich zabaweczek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę kupić wszystko, tylko oprócz lalki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam nic z tych rzeczy, ale zapewne coś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nic nie mam, ale zamierzam nabyć wszystkie pokazane rzeczy (oprócz Cary).
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam nic, ale zamierzam kupić 1,2, 3 i 4, ale 5 raczej nie kupię - za droga ;)

    SolKlaudia70083

    OdpowiedzUsuń