14.03.2014

Limited Edition

Tradycyjnie: piątek, historia sklepów, LE. Cyk cyk,

KOLEKCJA PIĘTNASTA






Powitaliśmy ją 27 listopada 2012. W ogólnym wyrazie średnia, jednak odnajdziemy tu kilka perełek i poszukiwanych artykułów. Popularność zdobyła kurtka bejsbolówka oraz platformy z tego samego manekina. Niestety, admini nie przyłożyli się do estetyki zaserwowania sklepu: spójrzcie na rączki manekina w czerwonym swetrze, niechlujnie nałożoną czapkę na włosy oraz stojące na krawędziach podestów niektóre sylwetki. No ale mniejsza, a realnie kilka odpowiedników prezentuje się tak:

sandałki Christian Louboutin

szpilki Christian Louboutin

czapka House Of Holland 

kurtka Kvoll

torebka Michael Kors

torebka Michael Kors

platformy New Rock

suknia Oscar De La Renta

sukienka Traffic Women


KOLEKCJA SZESNASTA




Dostaliśmy ją 4 kwietnia 2013. Bardzo podoba mi się tło, uważam, że jest naprawdę świetne oraz dopasowane klimatem do kolekcji. Ta kolekcja w kontraście do poprzedniej była naprawdę niezła i wyprzedała się też stosunkowo szybko; jako ciekawostkę podam, że w większości inspirowana była jednym z moich ulubionych domów mody, jakim jest Dsquared2. Największą popularność zdobyły buty, a w szczególności czarne i miętowe ćwiekowane szpilki oraz czarne koturny peep-toe. Na brak zainteresowania nie narzekały też łańcuchy oraz ramoneska. 
A w życiu:
buty + kurtka Dsquared2

spodnie Dsquared2

rękawiczki + łańcuchy Dsquared2

spódnica + łańcuchy Dsquared2

top Christian Dior

łańcuchy + czapka + rękawiczki Dsquared2
torba Fabrosanz Creations

koturny Topshop

 

szpilki Chanel + Giuseppe Zanotti



szpilki Chanel + Giuseppe Zanotti


KOLEKCJA SIEDEMNASTA




Weszła do sklepu 18 czerwca 2013. Tu najszybciej wyprzedały się spodnie w pionowe paski. Niestety kilka artykułów zostało zniszczonych poprzez nałożenie nachalnego logo LE. Nie obyło się też bez błędów - jedne szpilki trzeba chować w szafie dla ubrań a kolczyki chowają się pod włosami. No, takie życie. Kolekcja prawie w całości inspirowana jest Versace S/S 2013.

kolczyki Versace

buty Alexander Wang

buty Alexander Wang

całość Versace

całość Versace

całość Versace

całość Versace

całość Versace

buty Versace

całość Versace

spodnie Versace

całość Versace

Jak wrażenia?

(źródła obrazków: usd, polyvore, lyst, abrigos-mujer, lvbag, heeloncloud, fashionbomb, becomegorgeous, vogue)

15 komentarzy:

  1. Ja szukam tej bejsbolówki *_* Może ktoś ma ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam kupić bejsbolówkę, ale nie miałam stardollarów, gdy były potrzebne... Kolekcja była piękna :)

    zuzi1506

    OdpowiedzUsuń
  3. W tę kolekcję się trochę obkupiłam, bo 6 rzeczy to już coś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z 15 nic nie mam. :c
    Za to szesnastą pamiętam dobrze, mam, zdaje się, 3 rzeczy, w tym spodnie w paski. ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Z 16 mam kilka rzeczy, a z 17 mam jedną bluzkę i kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne rzeczy były w 16 kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie te kolekcje przypadły mi do gustu, ale chyba nic z nich nie posiadam.

    OdpowiedzUsuń
  8. To chyba każda dwudziestopoziomowa kotka pamięta te kolekcje (no, przynajmniej wiosenną) i pewnie dobrze wspomina (no, chyba że nie ma gustu). Obie były świetne, mam kilka rzeczy, a 16 była jedną z lepszych.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pamiętam 16 i 17,bardzo ładne ciuszki tam były.
    olimandra89

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepsze kolekcje moim zdaniem wszech czasów to właśnie 16 i 17. Wszystkie bardzo starannie wykonane, nie tak jak w 15 odrealnione. Szukam różowej bluzy z ćwiekami z 16. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic nie mam, żałuję.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym kilka rzeczy z XVI...

    Agatka_IS

    OdpowiedzUsuń
  13. Z 15 nie mam nic, ale posiadam spódnicę z 16. Były takie ładne rzeczy, a ja nie zdążyłam ... Z 18 mam narzutkę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pamiętam wszystkie trzy. Z piętnastej miałam kilka rzeczy (nie, nie kupiłam tej pięknej bejsbolówki, bo stwierdziłam, że fe ;-;), ale chyba wszystkie posprzedawałam. Nie była to najlepsza kolekcja. Szesnasta cudo. Pamiętam, że brakowało mi sd, aby kupić wszystko, co mi się podoba (jednak te lepsze kąski mam). W kolejnej się obkupiłam, aczkolwiek kolekcja słaba... i nie rozumiem, co jest w tych spodniach w paski. Są okropne.

    OdpowiedzUsuń