24.03.2014

co warto kupić?: It Girls

Jak mogliśmy się dowiedzieć, oglądając wczorajsze spoilery na stardollowym instagramie, dzisiaj w Starplazie zagościła dostawa do sklepu It Girls. Rzeczy są są inspirowane stylizacjami ze zdjęć, chociaż podobieństwo jest niewielkie, a te najbardziej oczekiwane ciuchy nie zostały odwzorowane.
Ceny ubrań wahają się od 6 sd do 18 sd, znajdziemy też dwie rzeczy za starmonety. Do moich faworytów należą biała koszulka i czarna torba, są to bardzo uniwersalne rzeczy i na pewno nie raz je użyję. Warto też skusić się na chociaż jedną parę jeansów, te z dziurami na kolanach są modne, a pasiaste przyciągają wzrok. Blado fioletowa koszula może zniechęcać długością, ale równie dobrze można ja założyć pod sukienkę i stworzyć stylizacje w 'szkolnym' stylu, czy po prostu zostawić lalce odkryty brzuch. Jako ostatnie do mojego koszyka wpadły czarne obcasy za sm, do ich zakupu zachęciła mnie waluta, ale wykonanie nie powala.
*sweter za 160 sm możemy sobie sprawić za darmo, szukając w katalogu różowych bluzek, kolor niewiele się rożni :)
1. koszula - It Girls, okulary - Royalty, spódniczka - Chanel, rękawiczki - Fallen Angel, bransoletka - Decades, torebka - Special Offer, szpilki - Voile;
2. kolczyki - Limited Edition, kurtka - Nelly.com, bluzka - Decades, spódnica - Voile Holiday Bontique, rękawiczki - Fallen Angel, torba - It Girls, gladiatorki - nelly.com;
3. szal - fudge(?), koszula - it girls, pasek - Voile, bransoletki - Limited Edition i Decades, torba - Special Offer, spodnie - Original Future, sandałki - It Girls;
Podoba Wam się ta dostawa? Kupiliście coś? :)

13 komentarzy:

  1. Cała dostawa niezła, ale nie powala. Stylizacje tym razem też mnie nie zachwyciły, ale ładne, przy czym 3 bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jest kilka ładnych rzeczy w tej kolekcji, trzecią stylizację uwielbiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. podobają mi się 2 rzeczy. Ładne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam zamiar kupić szarą koszulę, czarne buty za SM i białą bluzkę. Cała dostawa bardzo mi się spodobała.

    zuzi1506

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja dwa przeładowana. Za to trójka bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacje są bardzo ładne :):):) Dostawa mi się podoba, mam już kilka rzeczy i naprawdę ładnie prezentują się na Doll. Nie jest to jedna z najdrogszych kolekcji, a ubrania są bardzo dobrze wykonane dlatego podoba mi się nowa dostawa.

    SolKlaudia70083

    OdpowiedzUsuń
  7. Ze stylizacji podoba mi się nr. 3 i 1. Dwa jest taka.. ciężka.. :D
    Dostawa świetna. ;)

    Agatka_IS

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne stylizacje, a dostawa bardzo mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupiłam na razie taką koszulkę, krótszą, wrzosową, która jest cudowna. Mam w planach jeszcze trochę rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na razie nic nie kupiłam, ale kilka rzeczy, znajduje się na mojej liście życzeń.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupię większość rzeczy. Ze stylizacji podoba mi się 2 i 3.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak na razie kupiłam krótką, fioletową bluzkę.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń