19.03.2014

Spoilery

Admini ostatnio dodali kilka spoilerów gwiazd, dzisiaj pojawił się nowy na ich Twitterze. Krążą plotki że to nowa dostawa do Super Supreme (oby, lubię sklep). Dzisiejsza zapowiedź mnie utwierdziła w tej tezie. Dodatkowo admini hasztagują piątek jako dzień wyjścia nowej kolekcji.
"Looking forward to a star struck Friday! What it could be?"
Poniżej nowy obrazek i dla przypomnienia starsze.



Bezpośredni odnośnik do obrazka 
 
 
(czy tylko mi rzuca się w oczy uderzające podobieństwo 1 i 3 obrazka?)
Prawdopodobnie będziemy podziwiać Katy Perry, RiRi, Daft Punk, Ritę Orę, JB, Carę Delevingne, Harry'ego Stylesa i Karla Lagerfelda.
Co o tym sądzicie? Czekacie?
 
+bonus, admini trenują curling a callie za kamerą (beka roku)

13 komentarzy:

  1. Również mam nadzieję, że będzie to dostawa do Super Supreme. Masz rację, 1 i 3 obrazek są do siebie bardzo podobne. Czekam!

    zuzi1506

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jakiś sentyment do tego sklepu, kiedyś kolekcjonowałam te figurki hihi.

      Usuń
  2. Mam podobne przypuszczenia co ty.Czekam...Admini trenują curling!?Hahahahhahhahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhahhahhahhahhahahahhahhahhha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Callie tylko się nie wywal na lodzie!
    olimandra89

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam, czekam, czekam!
    ayienn

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem.

    Agatka_IS

    (tak kreatywnie xD)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się doczekać.
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  6. chcę lalkę Cary i Karla, chcę!

    OdpowiedzUsuń