29.03.2014

Co warto kupić?: Subcouture

Nowa kolekcja Subcouture zdecydowanie różni się od swojej poprzedniczki. Ubrania są bardziej klasyczne, więc każdy znajdzie coś dla siebie - począwszy od dresów, aż do sukni rodem z czerwonego dywanu. Ceny nie przerażają, kupując najciekawsze rzeczy wydałam około 200 sd.
Tak jak w pierwszej odsłonie sklepu, dużo bardziej spodobały mi się dodatki. Kupiłam trzy pary butów, trzy torebki, okulary i kolczyki, z czego najbardziej warte uwagi są czarne obcasy z siateczką. Sprawdzą się nie tylko w eleganckich setach, a przy tym mają uniwersalny kolor. Już na spoilerach upatrzyłam sobie malutką złotą torebkę z ogromnymi frędzlami. Ma świetne trzymanie i jest bardzo szykowna. Okulary i kolczyki mogłyby być trochę mniejsze, ale ostatecznie nie wyglądają tak źle.
Dużym zaskoczeniem były dla mnie ubrania, bo przecież poprzednio mieliśmy do wyboru jedynie kosmiczne sukienki, ale na szczęście, tym razem administracja pomyślała też o osobach z bardziej przyziemnym gustem. Skusiłam się na sześć rzeczy, z których każda ma coś w sobie. Ciężkie, czarne futro urzekło mnie krojem, ale ciężko będzie je wykorzystać, bo jest trochę przytłaczające; Spodnie i koronkową bluzkę, które są z nim do kompletu, najlepiej połączyć ze złotymi dodatkami i stworzyć coś eleganckiego. Warty uwagi jest również ciemno szary, szyfonowy komplet, składający się z luźnych spodni  i koszuli z powiewającym tiulem. Wystarczy dodać delikatne dodatki i stylizacja gotowa.
 1. sukienka - rare, bluzka - Limited Edition, kolczyki - Subcouture, naszyjnik - PPQ, pasek - It Girls, torebka - Callie's Picks, bransoletka - Mortal Kiss, buty - Callie's Picks;
2. bluzka - Subcouture, buty - Subcouture, torebka - Special Offer, pasek - Miss Sixty, spódnica - Nelly.com, rękawiczki - Fallen Angel, naszyjnik - Voile, stanik - RIO;
3. futro - Subcouture+PPQ+Mark Fast+Bonjour Bizou, sukienka - Bonjour Bizou, rękawiczki - Bonjour Bizou, torebka - RIO, buty - RIO, naszyjnik - PPQ, kolczyki - PPQ, okulary - Chanel;

4. bluzka - Subcouture, chusta - Evil Panda+RIO+Bonjour Bizou, top - Fallen Angel, pasek - Riviera, bransoletka - Voile, spodnie - Decades, torebka - Lavin, sandalki - RIO;

Jak Wam się podobał artykuł? Kupiliście coś z tej kolekcji?

11 komentarzy:

  1. Środkowa stylizacja jest genialna! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam kilka rzeczy, prawie wszystkie zaproponowane.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacje takie sobie, pierwsza ładna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam już kilka rzeczy, stylizacje ładne, szczególnie druga (♥) i trzecia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam kilka rzeczy z tej dostawy, mam zamiar dokupić coś jeszcze. Masz rację, tym razem admini pomyśleli też o użytkownikach nielubiących sukienek i uroczystych kreacji. Bardzo podoba mi się trzecia stylizacja.

    zuzi1506

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam jak na razie tylko jedną parę butów, druga stylizacja cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kilka rzeczy jest ładnych. Stylizacje są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne stylizacje. Kilka rzeczy jest ładnych w tym sklepie, jednak jak dla mnie za drogo :)

    SolKlaudia70083

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupiłam 3 rzeczy, żałuję że nie zdążyłam nabyć obcasów z siateczką. Bardzo łądne stylizacje.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń