31.03.2014

Poradnik Makijażu - Mix Kolorów

Cześć :) Przepraszam za długą nieobecność na blogu, miałam problemy zdrowotne i dużo czasu spędziłam u lekarzy, teraz jest już lepiej. Dzisiejszy makijaż będzie połączeniem wielu kolorów, między innymi jasnej zieleni, niebieskiego, granatowego i różowego.  Miłego czytania!
~*~
Do wykonania dzisiejszego makijażu użyłam:

-Szminek i błyszczyka-
- Peach Lipstick (19sd) Dostępna w Starplazie
(podgląd)
- Coral Lipstick (19sd) Dostepna w Starplazie (podgląd)

- Peach Lipgloss (24sd) Dostępny w Starplazie (podgląd)
-Cieni-
- Teal Eyeshadow (6sd) Dostępny w Starplazie (podgląd
- Night Blue Shadow (6sd) Dostępny w Starplazie (podgląd)
- Pink Apricot Eyeshadow (6sd) Dostępny  w Starplazie (podgląd)
-Pudru-
- Coral Blush (10sd) Dostępny w Starplazie (podgląd)
-Eyelinerów-
- Clouds Above Eyeliner (4sd) Dostępny w Starplazie (podgląd)
-Quest Eyeliner Makeup Kit Rose (Osm) Za wykonanie zadania w Akademii (podgląd)
- Night Blue Eyeliner (4sd) Dostępny w Starplazie (podgląd)

~*~
Pamiętajcie, że jeśli nie jesteście w posiadaniu któregoś z kosmetyków i nie macie możliwości jego zakupu 
(nie jest w sprzedaży lub po prostu brakuje Wam stardollarów) możecie zamienić go na inny podobny lub taki, 
który według Was będzie odpowiedni. Pole do popisu jest duże, a każdy pomysł dobry,
liczy się Wasza kreatywność.


 

Etap I - Oczy
Usuwamy poprzedni makijaż (Czy tylko mi się wydaje, że na mojej medoll jest już z tysiąc pieprzyków? :D)

~*~

Malujemy nie za długie kreski Night Blue Eyeliner :)

~*~

A teraz uwaga :) Dół granatowych kresek poprawiamy różowym Eyelinerem (Quest Eyeliner Makeup Kit Rose, w skrócie QEMKR!! :D), a górne powieki malujemy niebieskim cieniem.

~*~

Tam, gdzie znajdują się kreski, poprawiamy poprzedni cień Night Blue Eyeshadow. Z dwa kliknięcia powinny starczyć :)

~*~

Na wewnętrznych kącikach oczu nakładamy różowy cień (Pink Apricot Eyeshadow) oraz Cloud Above Eyeliner.

~*~

Etap II - Usta i Policzki
Tutaj użyłam Coral Lipstick.

~*~

Teraz nałożyłam tylko troszkę Peach Lipstick (która idealnie pasuje do naszej wcześniejszej szminki <3) na sam środek.

~*~

Peach Lipgloss nakładamy w okolice naszej drugiej szminki. Teraz wszystko się połączyło :)

~*~

Długo zastanawiałam się nad tym czy wybrać brązowy puder, czy różowy puder. W końcu zdecydowałam się na różowy. Peach Blush przejechałam po kościach policzkowych tylko raz :)

~*~
 

Jakieś propozycje co do następnego poradnika?

Do napisania!

11 komentarzy:

  1. Kolorystyka jak w obecnych modelach butów młodzieżowych. :D Świetny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrezygnowałabym z tego różowego cienia w wewnętrznym kąciku oka, ale jest bardzo ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Komentarz Izy, hahaha, prawdziwy :)

    Ty wiesz że ja Cię uwielbiam i ten makijaż potwierdza moje uczucia c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się. Bardzo ładnie połączyłaś i dobrałaś wszystkie kolory. Całość wygląda idealnie :)

    zuzi1506

    OdpowiedzUsuń