30.03.2014

Best Of The Best

W tym tygodniu do Starplazy doszły aż cztery nowe kolekcje, ja jednak skupię się jedynie na trzech, ponieważ Furry Friends wg. mnie nie jest warte uwagi. Oprócz wspomnianego przeze mnie sklepu ze zwierzętami, nowe rzeczy zawitały również w It Girls, Callie's Picks oraz Subcouture. Stardollowiczom, jak widać, spodobały się owe kolekcje, dlatego w dzisiejszym poście pokażę Wam dwa razy więcej rzeczy niż zwykle! Na pierwszy ogień idzie It Girls- ta kolekcja miała i perełki, i rzeczy niewarte uwagi. Z pewnością popularność zdobył zwykły, biały t-shirt z efektem "wsadzonego w spodnie/spódniczkę/cokolwiek. Cena jak na takiego "zwyklaka" może i jest wygórowana, ale ten top warto kupić. Było też grono osób, które pokochało burgundowe szorty (ja oczywiście również należę do tej grupy, cudowne!). Ostatnią rzeczą z tego sklepu, jaką chcę Wam pokazać jest czarna torebka na pasku- praktyczna, z ciekawymi zdobieniami. Najnowsza kolekcja w Callie's Picks zachwyciła wiele osób, innych rozczarowała powrotem cenności (takie tam, cotygodniowe zaskoczenie). Głównym tematem były pastele, dlatego nie mogło zabraknąć różowego, transparentnego płaszcza do ręki! Kiedyś był cenny, dlatego po powrocie do SP zdobył naprawdę dużą popularność. Podobną historię ma czarno-turkusowa torebka do ręki, dawniej z DVF.  Po pierwszej kolekcji Subcouture, następnej nie dawaliśmy zbyt wielu szans. Mimo to, admini zaskoczyli nas- rzeczy są dużo praktyczniejsze niż ostatnio, a do tego bardzo ładne. Popularność zdobyło czarne futerko ze złotym zdobieniem- takie połączenie zawsze się udaje! To samo ze spodniami z lampasem w barokowym stylu. Może i wykonanie nie jest powalające, ale portki prezentują się całkiem nieźle. Mam wrażenie, że puzderko z frędzlami zostało nieco pominięte przez stardollowiczów- może to przez te mikroskopijne rozmiary? Moim zdaniem ta torebeczka jest śliczna, ma oryginalne elementy. Na koniec zostawiłam morelowy zestaw- futerko i szpilki. To pierwsze mnie osobiście do gustu nie przypadło, ale wśród stardollowiczów zrobiło furorę! Obuwie zdobyło popularność dzięki barwie i klasycznej formie, unowocześnionej wysoką platformą. Wyjątkowo się rozpisałam, ale rzeczy z najnowszych dostaw naprawdę są świetne, prawda? Tym, którzy dotrwali do końca tekstu gratuluję i zachęcam do zapoznania się z obrazkiem.


_________________________________________________
Posiadacie któreś z rzeczy? 
Podobał Wam się post?

13 komentarzy:

  1. Mam kilka rzeczy, kilka jednak nie mam, ale bardzo mi się podobają :) Post bardzo mi się podobał - pokazałaś najpiękniejsze rzeczy tych kolekcji :)

    SolKlaudia70083

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam spodenki, płaszcz, torebkę jedna, drugi płaszczyk. Spodnie sobie odpuściłam. Dokupię bluzkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. ograniczyłabym się do pięciu rzeczy, tak jak wcześniej, ale zgadzam się z Twoimi wyborami. Nie podoba mi się jedynie morelowe futerko, które okropnie pogrubia ramiona doll i żadna stylizacja z jego użyciem mi się nie spodobała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to był wyjątek, ze względu na trzy naprawdę dobre kolekcje. zasada się nie zmieniła :)
      mnie się to futerko też nie podoba, ale wielu innym tak.

      Usuń
  4. Ktokolwiek zrobił dobrą stylizację z tym futrem łososiowym? :( Oprócz tego prawie zgadzam się z wyborami, ale kurtkofutro z subcoutre do mnie nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam żadnej bardzo dobrej, ale wiele osób próbowało. XD

      Usuń
  5. Mam na razie tylko cudne szpileczki. Z pewnością dokupię szorty i bluzkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tylko płaszczyk i torebkę z Callies picks. :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Na tą chwilę mam tylko boskie szpilki z Subcouture, ale planuję zakup torebki w paski, białej bluzki i burgundowych szortów. Osobiście do gustu nie przypadło mi morelowe futerko, bo bardzo pogrubia ręce doll. Nie widziałam jeszcze żadnej ładnej stylizacji z jego udziałem.

    zuzi1506

    OdpowiedzUsuń
  8. Posiadam 1,2,3,4 i chyba tyle.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tylko zieloną torebkę.

    OdpowiedzUsuń