15.03.2014

Best of the best

W tym tygodniu do starplazy zawitały dwie nowe kolekcje - Callie's Picks oraz Kitsch, w którym do kupienia mieliśmy meble i dodatki do apartamentu. Pierwszy sklep mnie osobiście nie zachwycił, pojawiło się za to sporo rzeczy z dawną metką ELLE. Największą popularnością cieszyła się żółta kurtka, dawniej z Nicholas Kirkwood Tribute. Cena jest dosyć wysoka, ale ramoneska jest naprawdę ładna. Uznanie zdobył też różowy t-shirt z napisem 'royal'. Z tego co wiem, było grono osób, które go poszukiwało. Równie popularne stały się bransoletki. Kiedyś z metką ELLE, dziś dostępne za sm. Jeśli chodzi o Kitsch, to dostawa zawiera i perełki, i kiczowate bibeloty. Popularność tej czarno-białej komódce przysporzyła z pewnością cena. Wykonanie jest całkiem dobre, a mebel jest praktyczny. Uznanie wśród stardollowiczów zdobyła też głowa jelenia w kolorze lawendy ze srebrnym porożem. Wahałam się, czy umieścić tu owego jelonka, czy poduszkę z podobnym deseniem, bo obie rzeczy stały się równie popularne. Jeżeli dobrnęliście do końca tekstu, pora na wersję obrazkową.

__________________________________
Zgadzacie się z moimi wyborami?

19 komentarzy:

  1. Kurtka i top - na pewno kupię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurteczke kupiłam jest urocza. Zastanawiam się nad topem C;

    OdpowiedzUsuń
  3. Top i kurtkę muszę kupić, w 100% zgadzam się z Twoim wyborem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Bosz, ile błędów xD

      @nivea11
      Kiedy się pojawi twój pierwszy post z nowego działu? :D

      Usuń
  4. Nie zauważyłam, że w nowej dostawie Callie's Picks znalazły się te śliczne bransoletki *.* Muszę je kupić.

    zuzi1506

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurtkę i bransoletki już mam, tyle że oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
  6. zgadzam się z wyborem, jak na razie mam tylko bransoletki

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dotychczas kupiłam bransoletki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ze wszystkimi wyborami się zgadzam, prócz topu z napisem. Nie podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam bransoletki i komorę, ale bluzka mi sie nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wybrałabym tych rzeczy, podoba mi się tylko 5.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne rzeczy, a ja bransoletki za sm sprzedałam za 27 sd! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam nic, ale zakupię bransoletki i kurtkę.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  13. Koszulka jak z projektu.
    Mam bransoletki.

    Agatka_IS

    OdpowiedzUsuń
  14. Kupiłam chyba tylko bransoletki, ale planuję kupić jeszcze kurtkę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne te rzeczy ♥ Ja osobiście nie mam jeszcze tej bluzki z napisem 'Royal', ale niedługo sobie ją kupię. Kurtkę mam z oryginalną metką. Opis tekstowy świetny! :)

    OdpowiedzUsuń