24.03.2014

Kto pierwszy ten lepszy!

W dzisiejszej zabawie wygrywają trzy osoby. Liczy się czas! Podaj dowolną literę z niżej wymienionych, pamiętaj- nie wiesz, co kryje się pod daną liczbą. Wygrana należy do pierwszej osoby, która napisze komentarz z wybraną przez siebie literą, której nie podał wcześniej nikt inny. Litery 'W' są dwie, dlatego proszę piszcie "w" lub "w2". Oprócz tego, dwie osoby, które skomentują tego posta nagrodzę 100sm.
Pamiętajcie o obserwowaniu bloga. I jeszcze jedno- odpowiedzi na komentarze nie są brane pod uwagę!
Nagrody zostaną ujawnione zaraz po zabawie.



19 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. W

    odpowiedzi na komentarze nie są brane, a koleżanka odpowiedziała na swój. Więc próbuję, bo nie wiem, czy się liczy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a w razie czego zawsze szansa na nagrodę pocieszenia :D

      Usuń
    2. W sumie tu masz rację. Więc nawet jak będzie mój komentarz się liczył to nagrodę oddaję Tobie. Taka mała sprawiedliwość. Niestety, komentarz w złym miejscu mi dodało, także gratuluję :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :):):)

    SolKlaudia70083

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda że zobaczyłam to dopiero dzisiaj.
    Gratuluje !!

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  6. Agata i ten szybki zapłon. >.<
    Gratki. ;)

    Agatka_IS

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję, szkoda, że nie zdążyłam :D Czekaam na więcej konkursów i loterii, oczywiście :)

    zuzi1506

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje, nie zdążyłam :)

    OdpowiedzUsuń