18.03.2014

Must Have #22

 
 
 1) White Floral Dress, Bonjour Bizou, 15 sd - Świetnie wykonana, estetyczna sukienka z ciekawym printem. Idealna do minimalistycznych outfitów!

2) Preppy Sweater, Mr. Garcon, 50 sm - Ciekawy dodatek w postaci swetra wiązanego na szyi czy w pasie ostatnio podbija stardoll. Światowa prostota, światowa cena!

3) Teal Shell Heels, Voile, 48 sm - Piękne, błękitne sandałki ze złotymi wstawkami. Świetne do eleganckich setów i nie tylko.

4)) Mariachiara Golden Shoulder Bag, RIO, 95 sm - Bardzo dokładnie wykonana, bogato zdobiona torebeczka na złotym łańcuszku. Świetne wypełnienie eleganckiego zestawu.

5) Basic White Long Skirt, Basics, 52 sm - Tego ciuchu nie trzeba chyba przedstawiać. Świetna biała maxi z Basics, z nią można zrobić armię stylizacji!


1) headpiece Diy | sukienka Bonjour Bizou | print Diy | torebka Voile | szpilki Nelly

2) cardigan No Name | sweter Nelly | sweter wiązany Mr. | szorty Special Offer | kopertówka Archive | tenisówki Archive

3) korale Decades | koszula Bonjour Bizou | spódnica YH | kopertówka Voile | sandałki Voile

4) naszyjnik PPQ | top Pn'L | spódnica Givenchy | kopertówka RIO | sandałki MSW

5) visor No Name | top Basics | pasek MM Fashion | torebka Callie's Picks | spódnica Basics | sandałki MSW | pierścionek Mawi London

Jak Wam podoba się artykuł i stylizacje?

17 komentarzy:

  1. Mam prawie wszystko, śliczne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezu zazdroszcze ci tego cardinga *.* Oczywiscie druganjlepsza. Swietne wykorzystanie tego swetra wiazanrgo. Super post.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mam bucikow, stylizacje piękne (szczególnie 2)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzecia i czwarta śliczne *.* Muszę kupić sukienkę z pierwszej stylizacji i ten wiązany sweter z drugiej :3

    zuzi1506

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze trzy stylizacje są świetne. Mam wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tylko spódnicę. Spodobały mi się druga i ostatnia stylizacja.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam wszystko prócz sukienki.
    Ładne stylizacje.

    Agatka_IS

    OdpowiedzUsuń
  8. nie do końca się zgadzam z wyborem; sukienka jest trochę niekształtna, a maxi z basics nie trawię, ble
    w blond włosach Twoja doll przypomina mi moją; trzecia stylizacja najlepsza, ale chyba przerabiana, co? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a owszem przerabiana, troszkę wystawiana i dziękuję za opinię :)

      Usuń
  9. Druga i trzecia ♥ Mam tylko spódnicę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Posiadam spódnice i buty. 3 stylizacja jest najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam tylko butów i swetra.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam 2 rzeczy. Stylizacje ładne. Najbardziej podoba mi się 1 i 2.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam kilka rzeczy, stylizacje są piękne, najładniejsze to 2 i 4 :):):)

    SolKlaudia70083

    OdpowiedzUsuń