29.03.2014

Konkurs Etapowy - Gladiatorki Stylu: Etap III


Przypominamy, że ostatnie zadanie wymagało podziału całej grupy uczestników na mniejsze
pięcioosobowe zespoły. Każdy z zespołów miał określoną tematykę wykonywania stylizacji do
kolejnego etapu. Pamiętajcie, wybierając uczestników, którzy przejdą dalej, kierujcie się przede
wszystkim pomysłowością i jak najoryginalniejszym podejściem do określonego tematu.

GRUPA I - Księga Dżungli





GRUPA II - Motywy Ludowe i Etniczne






GRUPA III - Pastelowa Delikatność




20 komentarzy:

  1. I. jaruss55
    II. ja :D Ale podoba mi się też stylizacja kesha077
    III. Magdusia500
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W drugim wybór jest za trudny! D:

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza - Bezkonkurencyjnie Piotrek, miażdży wszystkich, dawno tak dobrej stylki nie widziałam.
    Druga - Trudno wybrać, jednak Yukimi.
    Trzecia - Magdusia500 odrobinę lepiej niż Patrycja, więc to na nią oddam głos.

    OdpowiedzUsuń
  4. I - -carolla-
    II - yukimi
    III - dominikadomcia

    OdpowiedzUsuń
  5. I - jaruss55
    II - yukimi
    III - Magdusia500

    bellawss

    OdpowiedzUsuń
  6. W pierwszej grupie zdecydowanie jarus55. Bardzo, bardzo ładna i trafiona stylizacja. Nad wyborem nie musiałam się długo zastanawiać.
    Druga grupa - bardzo trudny wybór, cały czas zastanawiam się nad dwiema stylkami.
    W trzeciej grupie zagłosowałam na Magdusię500, choć wahałam się jeszcze nad dominikadomcia.

    zuzi1506

    OdpowiedzUsuń
  7. W 1 grupie najlepiej doda000.W 2,wiadomo Yuisia:)W 3 najlepiej Kof.
    olimandra89

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojoj, jakie świetne stylizacje. Wybór był trudny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W 1 grupie była rozdarta pomiędzy Jarusiem a Carolą, jednak ostatecznie zagłosowałam na Carolę :)
    W 2 grupie yukimi jest bezkonkurencyjna :)
    W 3 grupie wahałam się pomiędzy kilkoma stylizacjami, ale u Magdusi zauroczyło mnie te futro ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaglosowalam, ogólnie trudny wybór.

    OdpowiedzUsuń
  11. jarus i yukimi, genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. jarus, kesha, magdusia :)

    Szu_szu

    OdpowiedzUsuń
  13. I - doda000
    II - landyglamour11
    III - dominikadomcia

    SolKlaudia70083

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. ciężki wybór, 2. ciężki wybór, 3. cholernie ciężki wybór. Fajnie, że jest tak wysoki poziom!
    Do kiedy głosowanie?

    OdpowiedzUsuń
  15. Maiłam problem z 1 i 3 grupą, jakoś nic nie wpadło mi tak w oko, żeby zagłosować i powiedzieć że to jest najlepsze z tej grupy. Prace były bardzo wyrównane. Chociaż w pierwszej grupie najbardziej spodobała mi się stylizacja Jarusa. Natomiast w 2, od razu wiedziałam że zagłosuję na yukimi, Po prostu nie mogłam zagłosować inaczej. Wspaniała stylizacja, kojarzy mi się z afrykańskimi klimatami.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zagłosowałam.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń