1.04.2015

Co warto kupić? Original Future

Nie wiem, czy się ze mną zgodzicie, ale jak dla mnie kolekcja jest genialna! Admini trafili idealnie w mój gust, te ciuchy to zdecydowanie moje klimaty. Podejrzewam, że wykupię prawie wszystko z najnowszej dostawy, poza męskimi ciuchami i kilkoma innymi wyjątkami. Już myślałam, że będę zmuszona kupować rzeczy na siłę by tylko dojść do końca Gift-o-Metera, a tu proszę, wydałam mnóstwo stardollarów w...jakąś minutę? Coś koło tego. Mogę startować w konkursie wydania jak największej ilości pieniędzy w jak najmniejszym czasie. Wracając- na razie ograniczyłam się do kupna 6 rzeczy, które widzicie na obrazku poniżej.


Może zacznę od rzeczy za sm- kombinezonu i łańcucha. Rzeczy są genialne, gorąco polecam, naprawdę. Później do mojego koszyka wpadły rzeczy z transparentnymi elementami, czyli bluza i spodnie. Bluza ma fajny kolor, lekko zielonkawy, za to spodnie są z wysokim stanem, co mnie do nich przekonało. Kupiłam też szarą sukienkę, lubię takie basicowe rzeczy. No i mój faworyt, jeansowa spódniczka. Właśnie za to kocham stardoll: admini oferują nam najmodniejsze rzeczy tego sezonu, a ja, osoba, która w realu nie ma odwagi na tego rodzaju modowe eksperymenty, mogę przebierać w świetne ciuchy przynajmniej moją doll.


1) kombinezon Original Future | kopertówka Nelly.com | sandałki Nelly.com | naszyjnik Chanel | bransoletki Rio
2) spódniczka LE | bluzka Original Future | buty Royalty | czapka Original Future
3) buty Subcouture | futro Nelly.com | sukienka Original Future | chanelka Special Offer | kapelusz YSL


  
4) sukienka Basics | buty Young Hollywood | puzderko Royalty | łańcuchy Callie's Picks + Killah + Original Future
5) spódniczka Original Future | koszula Nelly.com | torebka Chanel | sandałki Young Hollywood 
6) blazer Zuhair Murad | spodnie Original Future | sandałki Bonjour Bizou

Która stylizacja najbardziej przypadła Wam do gustu?

8 komentarzy:

  1. Pierwsza i ostatnia stylizacja! To jest właśnie TO! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolekcja jest świetna. Wszystkie stylizacje mi się podobają, szczególnie 2, 4 i 6 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uważam, że kolekcja jak dotąd najlepsza. Moim must havem natomiast jest biało-czarna sukienka z frędzlami (?)
    Najbardziej podoba mi się 3 i 6, obie są genialne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgodzę się, kolekcja jest świetna. Sam kupiłem prawie całą i mam straszną ochotę wystylizować te ciuchy - zobaczymy czy w praktyce fajnie będzie się z nimi pracować.
    Co do stylek to 1,3 i 4 świetne, nie mam żadnych zarzutów, bardzo mi się podobają! 2 jest ładniutka, ale brakuje mi torebki chyba, albo czegoś, co by urozmaiciło całość. Szóstka jest ładna, ale wygląda na bazę stylizacji, brakuje dodatków moim zdaniem. W piątce coś mi nie pasuje, ale nie wiem co xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dwójce właśnie nic mi nie pasowało, chciałam dać plecak, ale nie miałam żadnego, a szóstka to miał być minimalizm :D

      Usuń
  5. 1 i 6 są genialne! Kombinezon jest rewelacyjny, chociaż nie sądziłam, że może wyglądać aż tak fajnie w stylizacji. Sama kolekcja rzeczywiście mistrzowska, powiedziałabym, i jednocześnie jest kolejną, na którą muszę zbierać hajs. ;_;

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne stylizacje, wszystkie są takie inne, ale każda urzekająca :D sama również kupiłam sporo rzeczy, na prawdę fajna kolekcja

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem najlepsza jest dwójeczka! ♥

    OdpowiedzUsuń