22.04.2015

Perfekcyjna Pani Konta: Prezentacja - jak wymienić obrazki na swoje własne?

Jeszcze zanim zupełnie zakończymy temat prezentacji, postanowiłam napisać o wymianie obrazków z gotowych szablonów z presentatiecharly.blogspot.com. Artykuł piszę w oparciu o film ze strony, jednak myślę, że warto by było mieć coś takiego w języku polskim, bo może nie wszyscy rozumieją itp. Poza tym, swoją własną prezentację chyba warto jeszcze bardziej spersonalizować, prawda? Dziś przechodzę od razu do poszczególnych etapów, bez zbytniego rozpisywania.


1. Robimy zdjęcie aparatem.


2. Wybieramy prezentację, klikamy READ MORE >>, kopiujemy kod i wklejamy go do edytora.


  (na obrazku tylko fragment kodu)

3. Teraz będziemy musieli pobawić się w tym kodzie, dokładniej linkiem obrazka. Przede wszystkim najpierw musimy go znaleźć. W tym szablonie znajduje się tutaj:

Możemy go usunąć (jednak zostawmy wszystkie inne elementy, upewnijmy się, że znaki cudzysłowu znajdują się z dwóch stron linku itp.).

*** Aby znaleźć link do naszego obrazka w nowej karcie otwieramy zakładkę Album i przechodzimy do Zdjęć. Szukamy zdjęcia, które chcemy wstawić do prezentacji, klikamy na niego prawym przyciskiem i wybieramy opcję Kopiuj adres obrazka.

Po usunięciu szablonowego linku, między znaki cudzysłowu wklejamy link naszego obrazka.


 4. Zapisujemy, nie zwracamy uwagi na komunikat. Zapisujemy ponownie.

(i tam prezentacja się dalej ciągnie...)

PODSUMOWUJĄC:
Aby zmienić obrazek w prezentacji, należy odnaleźć link do obrazka w kodzie i zmienić go na własny. Potem oczywiście dodajemy własny tekst, ale w tej kwestii odsyłam do poprzednich postów. :)

Co sądzie o tym artykule, przyda się? Czy jest coś, czego jeszcze chcielibyście dowiedzieć się na temat prezentacji?

4 komentarze:

  1. Zawsze miałam z tym problem, jestem wdzięczna za ten post ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, nie wiedziałem o tym, myślę, że przyda mi się przy wstawianiu obrazków do prezentacji c:

    OdpowiedzUsuń
  3. tez nie wiedziałam :oo wykorzystam potem na pewno!

    OdpowiedzUsuń