14.04.2015

Dostawa do Callie's Picks Decor i nowy HotBuys

Dziś załoga Stardolla przygotowała dla nas nową dostawę do Callie's Picks Decor:

Kolekcja utrzymana jest w bardzo PopArtowym stylu, znalazły się w niej 3 ubrania, w tym jedno oryginalnie z kolekcji Junior Gaultier, z której pochodzi również wieszak - ciekawostka dla czytelników mojej serii "Historia Sklepów".
Szczerze mówiąc nie przepadam za PopArtem, dlatego raczej za dużo z tej kolekcji nie kupię. Na razie kupiłam tylko książkę Christian Dior (mam już książkę z napisem Chanel, druga projektancka nie zaszkodzi). Zastanawiam się jeszcze nad ręczniczkami, bo są dość uniwersalne, pudełkami Gabrielle Chanel i naszyjnikiem z kamerą.
A co Wy sądzicie o tej dostawie?

Dziś pojawił się również nowy HotBuys: HotBuys Pleated Dress:

 Pochodzi on z najnowszej kolekcji Houte Couture Diora, na wiosnę-lato 2015. Tak wygląda w oryginale:
Zaś tak wygląda na doll:
Sukienka leży nieźle, podoba mi się zmiana w proporcjach, jaką wprowadził Stardoll. Zastanawiam się nad jej kupnem, ponieważ całkiem mi się podoba. Niestety - cena odstrasza: dla zwykłych użytkowników sukienka kosztuje 25SD, zaś dla Royalty 23SD.
Co sądzicie o tej sukience? Zamierzacie ją kupić?



2 komentarze:

  1. Sukienkę kupiłem. Droga, ale mi się podoba. Chyba coś z nią zaraz zrobię :)
    A kolekcja CP Decor taka sobie, poza tym nie dekoruję apartamentu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie kupię coś za starmonety do apartamentu, żeby ich trochę zużyć, ale sukienkę sobie odpuszczę, nie jest pierwszej potrzeby. :)

    OdpowiedzUsuń