11.04.2015

Historia sklepów - Scotch R'Belle - Harrods

Witajcie Kochani!
Tak jak obiecałam dziś dodatkowe spotkanie z historią sklepów.  Tym razem weźmiemy na tapetę sklep Scotch R'Belle. Pojawił się on na Stardoll 6tego listopada 2012 i jak wszystkie sklepy z Harrods zawierał stardollowe odpowiedniki dziecięcych ubrań. 
Zapraszam do czytania i komentowania!

Tak prezentował się sklep na stardoll:
A tak jego reklama:
To zaś zdjęcia promocyjne ubrań marki Scotch R'Belle na sezon jesień-zima 2012, wyszperane na blogu Underneath Stardoll:






Teraz pora na szczegółowe porównanie ciuchów realnych i stardollowych, jak zwykle z bloga miss-of-stardoll:

 




Ceny wahały się od 15 do 27 stardollarów. Szczerze mówiąc, kolekcja jest dla mnie nijaka. Nie aż tak jak Chloé, ale niewiele mniej. Wszystko jest jakieś takie za luźne, bezkształtne, bez wyrazu. Z całej kolekcji mam tylko czarny żakiet z kremowymi rękawami i kokardką, i powiem szczerze, że nie specjalnie znajduję dla niego zastosowanie. Albo przeszkadza mi w nim kokardka, albo te podszewki w rękawach irytują, siak czy tak nie przydaje mi się. 
Tym razem nie będzie stylizacji, bowiem nie udało mi się znaleźć żadnej ciekawej.

Co sądzicie o tej kolekcji? Macie coś z niej? Przydaje Wam się? A może na coś polujecie?
Jak zwykle proszę również o krytykę artykułu. 
Do zobaczenia już w środę!

4 komentarze:

  1. W porównaniu z innymi sklep jest ok. Podoba mi się sweterek w kropki. Fajny artykuł.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię Maison Scotch w realu, mam kilka ciuchów, natomiast stardollowe wersje dziecięcej linii, tak jak powiedziałaś, nijakie. Całe Harrods mnie ominęło za sprawą mojej przerwy od SD, ale nie mam nic nawet z wygranych w loteriach itp.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam chyba 15 rzeczy i żadnej z nich ne użyłem. Dosyć niepraktyczne i mają takoe przygaszone kolory. Średnia ta kolekcja, dzisiaj kupiłbym o wiele mniej rzeczy.
    Chociaż te stardoll'owe wersje prezentują się chyba lepiej niż realne.
    Artykuł super, jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic nie mam z tego sklepu, chyba nawet rzadko do niego zaglądałam w Harrods, bo właśnie też wydawał mi się nudny. Za to zdjęcia z kampanii mi się bardzo podobają. :)

    OdpowiedzUsuń