15.04.2015

Historia sklepów - John Galliano Kids - Harrods

Witajcie Kochani!

Dziś opowiem Wam o sklepie John Galliano Kids, który jak wszystkie sklepy z cyklu Harrods pojawił się w Starplazie pod koniec 2012 roku, a konkretnie 15 listopada. Podobnie jak inne sklepy z tego cyklu zawierał ubrania z dziecięcej kolekcji Johna Galliano.
Zapraszam do lektury i czekam na Wasze komentarze!
Tak prezentował się sklep na Stardoll:
Niestety, tym razem nie udało mi się znaleźć żadnych zdjęć promocyjnych realnego sklepu. A niby w internecie nic nie ginie!

Tak z kolei przedstawia się porównanie ubrań ze Stardoll z ich realnymi odpowiednikami, jak zwykle z bloga miss-of-stardoll:






Ceny wahały się od 15 do 28 stardollarów. 

Użytkownicy Stardolla nie przyjęli tej kolekcji zbyt ciepło, zresztą ogólnie cały cykl Harrods spotkał się z dość chłodnym przyjęciem. Sklepowi John Galliano Kids zarzucano kiepskie wykonanie ciuchów, nudę oraz to, że niektóre z nich nie do końca pasowały na doll. 

Niektórzy bardziej obeznani z wieściami z realnego świata mody byli nieco oburzeni iż Stardoll, bądź co bądź strona dla dzieci, zdecydował się na wypuszczenie kolekcji Johna Galliano niedługo po tym, kiedy to po wyroku skazującym go za antysemickie wypowiedzi został on z hukiem zwolniony ze swojej pozycji dyrektora kreatywnego w Diorze. Czy Stardoll aby na pewno powinien taką osobę promować?

Tym razem nie będzie stylizacji, za to Wy będziecie mięli okazje sami zrobić stylizacje z użyciem ubrań z kolekcji, ponieważ są to ubrania jednej z lalek na Stardoll - klik.

Kolekcja niespecjalnie mi się podoba, powiem szczerze, że jestem już lekko znudzona całą ofertą sklepu Harrods, wszystko jest nieco na jedno kopyto. Nie jest to najgorsza kolekcja, nie jest też najlepsza, jest takim zupełnie nic nie znaczącym średniakiem. Podobają mi się czarne rurki, nad sukienką "LOVE" nawet się zastanawiałam, gdy była w Callie's Picks. Ale koniec końców jej nie kupiłam. 

A co Wy sądzicie o tej kolekcji? Macie jakieś ubrania? Przydają się Wam? A może żałujecie, że czegoś nie kupiliście?
 

4 komentarze:

  1. Jak dla mnie ta kolekcja była bardzo słaba, najgorsza ze wszystkich z Harrods. Mam tylko 4 rzeczy i żadnej nie użyłem... Artykuł bardzo dobry oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stardollowe wersje chyba lepsze.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeansy z tej kolekcji są jednymi z moich ulubionych, i mimo że w sumie rzadko z nich korzystam, to ich jakość jest bardzo dobra. Reszta rzeczywiście przeciętna, nic specjalnego.

    OdpowiedzUsuń
  4. w ogole tych ciuchów nie kojarze, nawet ze sb czy u innych użytkowników
    najlepszy punkt zdecydowanie jeansy, zwłaszcza te czarne!

    OdpowiedzUsuń