10.04.2015

Nowa kolekcja Royalty

Dziś Stardoll postanowił nas uraczyć nową kolekcją Royalty.
Sklep prezentuje się tak:


Ceny wahają się od 6 do 30 stardollarów, dwa przedmioty są za starmonety.

Co sądzicie o kolekcji? Co zamierzacie kupić? Uważacie, że kolekcja zachęca do zostania Royalty?
Kolekcja bardzo mi się podoba, choć niewiele w niej ubrań praktycznych i uniwersalnych, aczkolwiek fajnie, że niektóre sukienki są dwuczęściowe, dzięki temu górę możemy wykorzystać także do czegoś innego. Bardzo podobają mi się dodatki.
Niestety, minusem kolekcji jest jej rozwianie, wygląda to bardzo nienaturalnie.

Po kliknięciu w czytaj więcej zobaczycie realne wersje ubrań.
Elie Saab:
Roberto Cavalli:
 Valentino:
Chloé:

 Zuhair Murad:
 Fendi:

 Hervé Léger:
 Saint Laurent:
Rodarte:
Alexander McQueen:

5 komentarzy:

  1. Na pewno zainwestuję w dodatki, są świetne. Co do sukienek i ich praktyczności się zgadzam, ale może jednak skuszę się na jedną z kiecek. Tym razem i wersje realne, i ich stardollowe odpowiedniki wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Większość kiecek wygląda tragicznie przez to, że są tak rozwiane. Ja kupiłem sporo dodatków - buty, torebki, biżuteria. Do tego kilka bluzek, 3 kiecki chyba i kostium kąpielowy. Moim zdaniem kolekcja udana, już same te świetne dodatki mnie zadowalają i przyćmiewają to, że jest masa niepraktycznych kiecek, które do niczego mi się nie przydadzą xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienki są naprawdę ładne, lecz niektóre wyglądają bardzo sztucznie, chyba przez ten efekt "wiatru". Na pewno powoli będę kupować dodatki i od razu kupuje rzeczy za sm :)
    natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie bardzo spodobała się realna sukienka w zebrę, ze stardollową wersją jest trochę gorzej, ale co najważniejsze - reszta jest bardzo dobrze wykonana. Niestety nie mam możliwości robienia zakupów w tym sklepie, ale nawet gdybym mogła, to kupiłabym może 2-3 rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta z ostatniego manekina mnie fascynuje pod względem wykonania. Wygląda tak trójwymiarowo x3 Poza tym czarne paski na dole załamują się trochę inaczej niż te przezroczyste, co daje nam pojęcie o różnicy materiałów. Naprawdę się postarali, bo inne ubrania też są świetnie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń