3.04.2015

Gift-o-Meter: jak wykorzystać prezenty? cz.2

Dzisiaj druga część artykułu modowego z wykorzystaniem kolejnych rzeczy z Gift-o-Metera. Tym razem sześć ciuszków, a więc sześć stylizacji. Numerki co prawda nie wyszły chronologicznie w stosunku do tego, jak zdobywaliśmy prezenty, ale to nie jest tutaj najbardziej istotne.


1) Brązowa sukienka ze srebrnymi dżetami i zamkami. Ogólnie mi się podoba, nawet bardzo, ale przyznam też, że nie było łatwo ją wystylizować, by nie wyglądać jak na potańcówce country.
2) Nad kurteczką nie ma co się rozpisywać, ładna i przyjemna we współpracy +uwielbiam taki efekt "zarzuconej na ramiona"!
3) Na początku byłam załamana tymi białymi botkami, ale potem mi się spodobały, nie jestem w stanie powiedzieć co mnie w nich ujęło.
4) Chodzący koszmarek, naprawdę nie rozumiem, jak można taką paskudę dać jaką najwyższą nagrodę w gift-o-meterze. Okropny krój, okropny wzór, okropnie ciężka do wykorzystania.
5) Jedna z piękniejszych rzeczy, jakie mieliśmy okazję w ostatnim czasie nabyć, czyli kremowa narzutka. Bardzo podoba mi się ten krój pelerynki i nietuzinkowość, brakowało mi takie okrycia wierzchniego.
6) Kolejna rzecz, która zdobyła moje serce, czyli duża torba o podobnym kolorze co jej mniejsza koleżanka z gift-o-metera. Równocześnie elegancka i sportowa, polecam.


1) koszula Miss Sixty | spódniczka Decades | buty Bunny Hop | torebki Basics + B.Bizou | okulary Nelly.com
2) koszula Nelly.com | sweter B.Bizou | spodnie Apres Ski | buty Pn'L | daszek No Name | torba Bunny Hop
3) spodnie Special Offer | koszula Pet-a-Porter | kurtka Bunny Hop | szpilki LE | kopertówka Archive



4) sukienka Bunny Hop + MM Fashion + SLP | sandałki It Girls | torebka Chanel
5) spodnie Chanel | szpilki VO | koszula Zuhair Murad | narzutka Bunny Hop | okulary Mr. | torbebka The JetSet
6) sukienka Bunny Hop + The JetSet | narzutka StarDesign | chanelka Nelly.com | sandałki Bonjour Bizou

Po wielu zmaganiach, koniec, uff. Z efektu końcowego jestem zadowolona i myślę, że podołałam zarówno tym koszmarkom jak i perełkom. A Wy, jak myślicie? Która stylizacja najlepsza? Dotrwaliście do końca Gift-o-Metera, czy wciąż zbieracie?

10 komentarzy:

  1. Dzisiaj skończę giftometer, bo przed chwilą weszła nowa kolekcja Subcouture :D
    Najbardziej mi się podobają 5 i 6, trudno mi powiedzieć, która z tych jest najlepsza. Te outfity są po prostu boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Strój z brązową sukienką- cudo *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę świetna robota, piątka zdecydowanie moja ulubiona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się 5.
    Ogólni ta peleryna jak dla mnie jest najlepszą rzeczą

    OdpowiedzUsuń
  5. 1, 3, 5 i 6 boskie <3! 4 ładniutka, nawet ta kiecka nieźle wygląda, w 2 nie podobają mi się spodnie, bo reszta fajna ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. 3, 4, 5 i 6 świetne

    OdpowiedzUsuń
  7. haha wybrnęłaś z tej sukienki, ale mam to samo zdanie. jest straszna, ale giftometr i tak załadowałam do końca ze względu na soubcouture

    OdpowiedzUsuń
  8. Dołączam się do wielbicieli piątej stylizacji. :D Chociaż w szóstej sukienkę też wykorzystałaś świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzy ostatnie są boskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Do drugiej połowy gift-o-metra nie jestem do końca przekonana, mimo tego stylizacje bardzo mi się podobają (a czwarta to już mistrzostwo!♥♥♥)

    OdpowiedzUsuń